Zobrazit minimální záznam

Verification of Rhythmic Gymnastics Programmes in Physical Education Curricula for Special Elementary Schools
dc.contributor.advisorPanská, Šárka
dc.creatorSmolová, Gita
dc.date.accessioned2017-03-27T11:18:26Z
dc.date.available2017-03-27T11:18:26Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4262
dc.description.abstractNázev: Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních Verification of rhythmic gymnastics' programmes in classes of psychical education at special eleiJlantary schools Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo vytvořit a aplikovat modelové jednotky v hodinách tělesné výchovy s postiženými žáky. Metoda: Pro vypracování diplomové práce bylo použito metody pozorování. Na základě této metody jsme získali písemný materiál sestavený ze zjištěných poznatků vypozorovaných průběžným sledováním respondentů při průzkumu pohybových dovedností při cvičení s náčiním a při aplikaci modelových jednotek. Dále bylo použito metody srovnávání pohybových dovedností na začátku sledovaného období a na konci sledovaného období. Posledním úkolem bylo vypracovat anketu, kterou bude zjištěn zájem respondentů o rytmickou gymnastiku v hodinách TV. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bylo zařazení pohybových cvičení s náčiním a hudebním doprovodem do hodin TV. Hudba tvořila funkci motivační a regulační. Náčiní zde přispívalo, nejen k pestrosti cvičení, ale také k podněcování a zlepšování motorických dovedností. Z vyhodnocení ankety je patrné, že všech 12 respondentů cvičilo při hodinách TV rytmickou gymnastiku velmi rádo a u všech došlo k posílení zájmu o hodiny TV. Klíčová slova: pohybová aktivita,...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleOvěřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálníchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-16
dc.description.departmentGymnastikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29341
dc.title.translatedVerification of Rhythmic Gymnastics Programmes in Physical Education Curricula for Special Elementary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeHolá, Iveta
dc.identifier.aleph000903935
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Gymnastikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních Verification of rhythmic gymnastics' programmes in classes of psychical education at special eleiJlantary schools Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo vytvořit a aplikovat modelové jednotky v hodinách tělesné výchovy s postiženými žáky. Metoda: Pro vypracování diplomové práce bylo použito metody pozorování. Na základě této metody jsme získali písemný materiál sestavený ze zjištěných poznatků vypozorovaných průběžným sledováním respondentů při průzkumu pohybových dovedností při cvičení s náčiním a při aplikaci modelových jednotek. Dále bylo použito metody srovnávání pohybových dovedností na začátku sledovaného období a na konci sledovaného období. Posledním úkolem bylo vypracovat anketu, kterou bude zjištěn zájem respondentů o rytmickou gymnastiku v hodinách TV. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bylo zařazení pohybových cvičení s náčiním a hudebním doprovodem do hodin TV. Hudba tvořila funkci motivační a regulační. Náčiní zde přispívalo, nejen k pestrosti cvičení, ale také k podněcování a zlepšování motorických dovedností. Z vyhodnocení ankety je patrné, že všech 12 respondentů cvičilo při hodinách TV rytmickou gymnastiku velmi rádo a u všech došlo k posílení zájmu o hodiny TV. Klíčová slova: pohybová aktivita,...cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Gymnastikacs_CZ
dc.identifier.lisID990009039350106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV