Show simple item record

Evaluation of learning outcomes in multicultural education at primary schools
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorČernovský, Ivan
dc.date.accessioned2017-05-07T04:34:52Z
dc.date.available2017-05-07T04:34:52Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/42156
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá problematikou evaluace vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy na základních školách. Teoretická část práce se ve svém obsahu zaměřuje na charakteristiku multikulturalismu, vývoji a charakteristikám multikulturní výchovy v ČR i zahraničí. Dále charakterizuje možné proměnné, které ovlivňují efektivitu implementace průřezového tématu multikulturní výchovy do školního kurikula. Poslední kapitola teoretické části práce představuje možné postupy pro evaluaci vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy. Praktická část práce je směřována do přípravy evaluačních nástrojů, jejichž cílem je zefektivnění implementace inkluzivních charakteristik multikulturní výchovy do škol, a dále možnost pro ověřování rozvoje multikulturních kompetencí učitelů a žáků.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the evaluation of educational outcomes in multicultural education in elementary schools. The theoretical part of this thesis in its content focuses on the characteristics of multiculturalism, development and characteristics of multicultural education in the Czech republic and abroad. Also characterizes the possible variables that influence the effectiveness of the implementation of cross-cutting theme of multicultural education into the school curriculum. The last theoretical chapter presents possible methods for evaluating learning outcomes in multicultural education. Practical part is directed to the preparation of evaluation tools designed to streamline the implementation of inclusive characteristics of multicultural education in schools, and the possibility to verify the development of multicultural competencies of teachers and pupils.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectMultikulturalismuscs_CZ
dc.subjectMultikulturní výchovacs_CZ
dc.subjectEvaluace vzdělávacích výsledkůcs_CZ
dc.subjectEfektivita multikulturní výchovycs_CZ
dc.subjectMulticulturalismen_US
dc.subjectMulticulture Educationen_US
dc.subjectEvaluatin of Learning Outcomesen_US
dc.subjectEffectvity of Multiculture Eductiuonen_US
dc.titleEvaluace vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy na základních školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-26
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96536
dc.title.translatedEvaluation of learning outcomes in multicultural education at primary schoolsen_US
dc.contributor.refereeBurešová, Karolína
dc.identifier.aleph001508409
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředložená diplomová práce se zabývá problematikou evaluace vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy na základních školách. Teoretická část práce se ve svém obsahu zaměřuje na charakteristiku multikulturalismu, vývoji a charakteristikám multikulturní výchovy v ČR i zahraničí. Dále charakterizuje možné proměnné, které ovlivňují efektivitu implementace průřezového tématu multikulturní výchovy do školního kurikula. Poslední kapitola teoretické části práce představuje možné postupy pro evaluaci vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy. Praktická část práce je směřována do přípravy evaluačních nástrojů, jejichž cílem je zefektivnění implementace inkluzivních charakteristik multikulturní výchovy do škol, a dále možnost pro ověřování rozvoje multikulturních kompetencí učitelů a žáků.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the evaluation of educational outcomes in multicultural education in elementary schools. The theoretical part of this thesis in its content focuses on the characteristics of multiculturalism, development and characteristics of multicultural education in the Czech republic and abroad. Also characterizes the possible variables that influence the effectiveness of the implementation of cross-cutting theme of multicultural education into the school curriculum. The last theoretical chapter presents possible methods for evaluating learning outcomes in multicultural education. Practical part is directed to the preparation of evaluation tools designed to streamline the implementation of inclusive characteristics of multicultural education in schools, and the possibility to verify the development of multicultural competencies of teachers and pupils.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV