Sdílený marketing v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná, týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí
Cause related marketing in the sphere of wildlife protections, care of abandoned and mistreated or handicapped animals and of wild animals and animals living in captivity
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/42152Identifikátory
SIS: 100873
Katalog UK: 990015013410106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [7318]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pospíšilová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studia občanského sektoru
Katedra / ústav / klinika
Katedra studií občanské společnosti
Datum obhajoby
13. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
cause related marketing, CRM, sdílený marketing, formy propagace, společenská odpovědnost firem, CSR, corporate social responsibility, nezisková organizaceKlíčová slova (anglicky)
cause related marketing, corporate social responsibility, non-profit organization, forms of promotionVe své diplomové práci se zabývám podobou sdíleného marketingu v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná a týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí. Zajímají mě různé formy spolupráce firem a neziskových organizací, které v této oblasti působí a způsoby využití webových stránek neziskových organizací a jejich firemních partnerů jako komunikačního nástroje. Práci uzavírají čtyři případové studie, které přibližují čtenáři základní formy spolupráce firmy a neziskové organizace a jejich komunikaci, na které jsem ve vymezené oblasti narazila.
The thesis deals with forms of cause-related marketing in the sphere of wildlife protections, care of abandoned and mistreated or handicapped animals and of wild animals and animals living in captivity. I am interested in different forms of co-operation of companies with non-profit organizations that deal with animal care. I am interested also in using of web sites of non-profit organizations and their business partners as communication tool of this co-operation. The thesis is concluded by four case studies showing basic forms of co-operation and its communication that I noted in this sphere.
