Zobrazit minimální záznam

Institutional Communication in the Czech Republic Focused on Ministry of Interior and the Project Electronisation of Public Administration
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorSoukeník, Štěpán
dc.date.accessioned2017-05-07T03:50:20Z
dc.date.available2017-05-07T03:50:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/41944
dc.description.abstractBakalářská práce "Institucionální komunikace v ČR na příkladu Ministerstva vnitra a jeho projektu elektronizace veřejné správy" je zaměřena na specifika marketingové komunikace veřejných institucí. Popisuje stěžejní přístupy k pojetí teorie institucionální komunikace z různých hledisek, např. strukturního funkcionalismu, institucionální ekonomie, konverzační analýzy, Torontské mediologické školy a nejnovějších výzkumů v oblasti teorie sociální komunikace a marketingové komunikace v roce 2011. Na základě širšího kontextu pojmů eGovernment a eDemokracie a s využitím primárních i sekundárních výzkumů jsou analyzovány dvě fáze marketingové komunikační kampaně projektu Datové schránky z roku 2009, jenž institucionálně spadá pod Ministerstvo vnitra ČR. Kromě komunikačního auditu tohoto projektu jsou na závěr také předloženy konkrétní strategické a taktické návrhy spolu s jejich vizuálním provedením.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Institutional Communication in the Czech Republic Focused on Ministry of Interior and the Project Electronisation of Public Administration" targets the specifics of public institutions' marketing communication. The principal objective is to describe major approaches to the theory of institutional communication in different aspects comprising Structural Functionalism, Institutional Economy, Conversational Analysis, Toronto School of Communication Theory and most recent exploratory studies in the theory of social communication and marketing communication in 2011. Based on the broad and narrow context of the terms eGovernment and eDemocracy and taking advantages of the primary and secondary research it analyses two stages of marketing communication campaign of Data Boxes project in 2009, institutionally falling within the Ministry of Interior of the Czech Republic. The thesis consists of the own strategic and tactical concepts and their visual design.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectInstitucionální komunikacecs_CZ
dc.subjectveřejné institucecs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikace ve státní správěcs_CZ
dc.subjectelektronizace veřejné správycs_CZ
dc.subjecteGovernmentcs_CZ
dc.subjectMinisterstvo vnitracs_CZ
dc.subjectČeská poštacs_CZ
dc.subjectDatové schránkycs_CZ
dc.subjectInstitutional communicationen_US
dc.subjectpublic institutionsen_US
dc.subjectmarketing communication of public administrationen_US
dc.subjectelectronisation of public administrationen_US
dc.subjecteGovernmenten_US
dc.subjectMinistry of Interioren_US
dc.subjectCzech Posten_US
dc.subjectData Boxesen_US
dc.titleInstitucionální komunikace v ČR na příkladu Ministerstva vnitra a jeho projektu elektronizace veřejné správycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116518
dc.title.translatedInstitutional Communication in the Czech Republic Focused on Ministry of Interior and the Project Electronisation of Public Administrationen_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
dc.identifier.aleph001508373
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Institucionální komunikace v ČR na příkladu Ministerstva vnitra a jeho projektu elektronizace veřejné správy" je zaměřena na specifika marketingové komunikace veřejných institucí. Popisuje stěžejní přístupy k pojetí teorie institucionální komunikace z různých hledisek, např. strukturního funkcionalismu, institucionální ekonomie, konverzační analýzy, Torontské mediologické školy a nejnovějších výzkumů v oblasti teorie sociální komunikace a marketingové komunikace v roce 2011. Na základě širšího kontextu pojmů eGovernment a eDemokracie a s využitím primárních i sekundárních výzkumů jsou analyzovány dvě fáze marketingové komunikační kampaně projektu Datové schránky z roku 2009, jenž institucionálně spadá pod Ministerstvo vnitra ČR. Kromě komunikačního auditu tohoto projektu jsou na závěr také předloženy konkrétní strategické a taktické návrhy spolu s jejich vizuálním provedením.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis "Institutional Communication in the Czech Republic Focused on Ministry of Interior and the Project Electronisation of Public Administration" targets the specifics of public institutions' marketing communication. The principal objective is to describe major approaches to the theory of institutional communication in different aspects comprising Structural Functionalism, Institutional Economy, Conversational Analysis, Toronto School of Communication Theory and most recent exploratory studies in the theory of social communication and marketing communication in 2011. Based on the broad and narrow context of the terms eGovernment and eDemocracy and taking advantages of the primary and secondary research it analyses two stages of marketing communication campaign of Data Boxes project in 2009, institutionally falling within the Ministry of Interior of the Czech Republic. The thesis consists of the own strategic and tactical concepts and their visual design.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015083730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV