Show simple item record

Humor in The turbine by K. M. Čapek-Chod
dc.contributor.advisorMocná, Dagmar
dc.creatorMalecká, Andrea
dc.date.accessioned2017-05-07T03:36:10Z
dc.date.available2017-05-07T03:36:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/41874
dc.description.abstractResumé Práce se zabývá komikou v Turbině K. M. Čapka-Choda, klade si za cíl toto dílo nově interpretovat a ukázat, že komika je v této knize velmi podstatným a smysl utvářejícím prvkem. Ke splnění cíle byly využity teoretické znalosti o komice, které jsou shrnuty v samostatné kapitole.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the humour in the Turbine by KM Čapek-Chod. The aim of this work is to interpret this piece in new way and to show that comic is very significant sense forming element. To meet this objective it was used theoretical knowledge of comic, which is summarized in an individual chapter.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKomika v Turbině K. M. Čapka-Chodacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-10
dc.description.departmentKatedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId103276
dc.title.translatedHumor in The turbine by K. M. Čapek-Choden_US
dc.contributor.refereeBrožová, Věra
dc.identifier.aleph001499731
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csResumé Práce se zabývá komikou v Turbině K. M. Čapka-Choda, klade si za cíl toto dílo nově interpretovat a ukázat, že komika je v této knize velmi podstatným a smysl utvářejícím prvkem. Ke splnění cíle byly využity teoretické znalosti o komice, které jsou shrnuty v samostatné kapitole.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the humour in the Turbine by KM Čapek-Chod. The aim of this work is to interpret this piece in new way and to show that comic is very significant sense forming element. To meet this objective it was used theoretical knowledge of comic, which is summarized in an individual chapter.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990014997310106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV