dc.contributor.advisor | Hofmannová, Marie | |
dc.creator | Kyršová, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T03:21:19Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T03:21:19Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/41802 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na zážitkové vzdělávání jako možnou a efektivní metodologii pro výuku dospělého žáka. Teoretická část zkoumá klíčové principy zážitkového vzdělávání a pozadí metodologie. Dále práce objasňuje pojetí učebních stylů a Kolbův učební cyklus. Následující části zkoumají specifika dospělého žáka, jeho potřeby a faktory ovlivňující jeho osvojování druhého jazyka. Autorka rovněž zvažuje přínosy zážitkového vzdělávání pro dospělého žáka. Praktická část představuje několik konkrétních aktivit s prvky zážitkové pedagogiky. Tyto aktivity jsou detailně popsány a byly vyzkoušeny při výuce ve skupině dospělých žáků. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma thesis focuses on experiential education as a possible and efficient methodology for teaching ESL to adult learners. The theoretical part scrutinizes the key principles of the method and investigates its background. In addition, the thesis clarifies the concept of learning styles and Kolb's Learning Cycle. The following sections deal with the adult learner as a specific type of learner with his characteristic needs and factors influencing his SLA. Furthermore, the benefits of experiential education for the adult learner are considered. The practical part introduces several concrete activities using elements of experiential education. These activities were described in detail and piloted in a group of adult learners. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | humanistic approach | cs_CZ |
dc.subject | experiential education | cs_CZ |
dc.subject | Kolb's Learning Cycle | cs_CZ |
dc.subject | adult learner | cs_CZ |
dc.subject | humanistický přístup | en_US |
dc.subject | zážitkové vzdělávání | en_US |
dc.subject | Kolbův učební cyklus | en_US |
dc.subject | dospělý žák | en_US |
dc.title | Experiential Education: Teaching English Language to Adults | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-09-13 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 121563 | |
dc.title.translated | Zážitkové vzdělávání: Výuka anglického jazyka pro dospělé | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Matuchová, Klára | |
dc.identifier.aleph | 001501294 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czech | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czech | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zaměřuje na zážitkové vzdělávání jako možnou a efektivní metodologii pro výuku dospělého žáka. Teoretická část zkoumá klíčové principy zážitkového vzdělávání a pozadí metodologie. Dále práce objasňuje pojetí učebních stylů a Kolbův učební cyklus. Následující části zkoumají specifika dospělého žáka, jeho potřeby a faktory ovlivňující jeho osvojování druhého jazyka. Autorka rovněž zvažuje přínosy zážitkového vzdělávání pro dospělého žáka. Praktická část představuje několik konkrétních aktivit s prvky zážitkové pedagogiky. Tyto aktivity jsou detailně popsány a byly vyzkoušeny při výuce ve skupině dospělých žáků. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis focuses on experiential education as a possible and efficient methodology for teaching ESL to adult learners. The theoretical part scrutinizes the key principles of the method and investigates its background. In addition, the thesis clarifies the concept of learning styles and Kolb's Learning Cycle. The following sections deal with the adult learner as a specific type of learner with his characteristic needs and factors influencing his SLA. Furthermore, the benefits of experiential education for the adult learner are considered. The practical part introduces several concrete activities using elements of experiential education. These activities were described in detail and piloted in a group of adult learners. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015012940106986 | |