Zobrazit minimální záznam

A whole camp game as a means of gaining children knowledge and skills
dc.contributor.advisorValenta, Josef
dc.creatorHorálková, Pavla
dc.date.accessioned2017-05-07T03:12:51Z
dc.date.available2017-05-07T03:12:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/41765
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce nese název Celotáborová hra jako prostředek pro získání určitých vědomostí a dovedností dětí. Věnuje se tvorbě celotáborové hry jako výplni letního dětského tábora. Zaměřuje se zejména na vzdělávací prvky a nácvik sociálních dovedností při absolvování této hry. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá teorií celotáborových her. Věnuje se také motivaci, která je důležitá pro možné zapamatování fakt. Rozebírá hry, které jsou nedílnou součástí celotáborových her a v neposlední řadě se dotýká problematiky učení. Empirická část je složena z několika částí. První část je zaměřena na samotný popis celotáborové hry na téma "Stroj času", která byla realizována na dětském táboře, organizovaném občanským sdružením STROM, P.B.m., v roce 2010. Další část se věnuje didaktickému testu a jeho vyhodnocení. Tento test byl dán dětem ve třech etapách - v průběhu tábora, měsíc po táboře a 6 měsíců po táboře. Poslední část je zaměřena na sociální dovednosti a předkládá ukázky her, které slouží právě k rozvíjení sociálních dovedností. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda je možné zapamatovat si konkrétní fakta prostřednictvím celotáborové hry. KLÍČOVÁ SLOVA Celotáborová hra Zapamatování Učení Didaktický test Hry Sociální dovednostics_CZ
dc.description.abstractThe present diploma thesis with the title 'The whole camp game as a means of gaining children knowledge and skills' focuses on the elaboration of games as a completion in summer camps for children. It deals mainly with educational components and the acquisition of social behaviour conveyed by these games. The thesis is split into a theoretical and an empirical part. The theoretical part is focused on the theory of whole camp games. It also deals with motivation, which is important for the ability to remember a fact. The games are presented as an inseparable part of the summer camps, last but not least affecting the pattern of learning. The empirical part is divided into several chapters. The first chapter contains a description of whole camp game under the motto of 'time machine', which were realized in a summer camp in 2010, organized by the STROM P.B.m. association. The next chapter deals with the didactical testing and elaboration. This test has been given to the children on three occasions - during the summer camp, one month later, and six months later. The last chapter focuses on social skills and presents examples of games, which lead to an improvement of social skills. The main goal of this thesis was to find out, whether it is possible to remember certain facts acquired during whole camp...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectCelotáborová hracs_CZ
dc.subjectZapamatovánícs_CZ
dc.subjectUčenícs_CZ
dc.subjectDidaktický testcs_CZ
dc.subjectHry,Sociální dovednostics_CZ
dc.subjectWhole camp gameen_US
dc.subjectRememberingen_US
dc.subjectLearningen_US
dc.subjectDidactical testen_US
dc.subjectGamesen_US
dc.subjectSocial skillsen_US
dc.titleCelotáborová hra jako prostředek pro získání určitých vědomostí a dovedností dětícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-19
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96582
dc.title.translatedA whole camp game as a means of gaining children knowledge and skillsen_US
dc.contributor.refereePelikán, Jiří
dc.identifier.aleph001504430
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce nese název Celotáborová hra jako prostředek pro získání určitých vědomostí a dovedností dětí. Věnuje se tvorbě celotáborové hry jako výplni letního dětského tábora. Zaměřuje se zejména na vzdělávací prvky a nácvik sociálních dovedností při absolvování této hry. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá teorií celotáborových her. Věnuje se také motivaci, která je důležitá pro možné zapamatování fakt. Rozebírá hry, které jsou nedílnou součástí celotáborových her a v neposlední řadě se dotýká problematiky učení. Empirická část je složena z několika částí. První část je zaměřena na samotný popis celotáborové hry na téma "Stroj času", která byla realizována na dětském táboře, organizovaném občanským sdružením STROM, P.B.m., v roce 2010. Další část se věnuje didaktickému testu a jeho vyhodnocení. Tento test byl dán dětem ve třech etapách - v průběhu tábora, měsíc po táboře a 6 měsíců po táboře. Poslední část je zaměřena na sociální dovednosti a předkládá ukázky her, které slouží právě k rozvíjení sociálních dovedností. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda je možné zapamatovat si konkrétní fakta prostřednictvím celotáborové hry. KLÍČOVÁ SLOVA Celotáborová hra Zapamatování Učení Didaktický test Hry Sociální dovednostics_CZ
uk.abstract.enThe present diploma thesis with the title 'The whole camp game as a means of gaining children knowledge and skills' focuses on the elaboration of games as a completion in summer camps for children. It deals mainly with educational components and the acquisition of social behaviour conveyed by these games. The thesis is split into a theoretical and an empirical part. The theoretical part is focused on the theory of whole camp games. It also deals with motivation, which is important for the ability to remember a fact. The games are presented as an inseparable part of the summer camps, last but not least affecting the pattern of learning. The empirical part is divided into several chapters. The first chapter contains a description of whole camp game under the motto of 'time machine', which were realized in a summer camp in 2010, organized by the STROM P.B.m. association. The next chapter deals with the didactical testing and elaboration. This test has been given to the children on three occasions - during the summer camp, one month later, and six months later. The last chapter focuses on social skills and presents examples of games, which lead to an improvement of social skills. The main goal of this thesis was to find out, whether it is possible to remember certain facts acquired during whole camp...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015044300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV