Show simple item record

Lifelong learning of headmasters and their professional development
dc.contributor.advisorTrunda, Jiří
dc.creatorHejdová, Eva
dc.date.accessioned2017-05-07T00:09:56Z
dc.date.available2017-05-07T00:09:56Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/41277
dc.description.abstractNÁZEV: Celoživotní vzdělávání ředitelů škol a jejich profesní rozvoj AUTOR: Bc. Eva Hejdová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Jiří Trunda ABSTRAKT: Diplomová práce je zaměřena na problematiku celoživotního vzdělávání ředitelů mateřských a základních škol. Vychází z teoretických poznatků dané problematiky, z odborné literatury a dalších dostupných zdrojů, praktická část je založena na získání dat z dotazníkového šetření a jeho analýze. Zaměřuje se na vývoj konceptu celoživotního vzdělávání, strategické dokumenty, úlohu, kompetence a profesní rozvoj ředitelů škol v České republice a ve vybraných zemích Evropské unie. Uvádí etapy a atributy celoživotního vzdělávání, součásti a funkce celoživotního učení, další vzdělávání, význam a zhodnocení situace v oblasti celoživotního vzdělávání v České republice. Cílem práce je zmapovat oblast celoživotního vzdělávání ředitelů škol, dotazníkové šetření je zaměřeno na zjištění, jaký postoj mají ředitelé k oblasti celoživotního vzdělávání, dále na specifikaci jejich vzdělávacích potřeb a preferenci nejpřijatelnějších forem vzdělávání. Výsledkem diplomové práce je zviditelnění vzdělávacích potřeb ředitelů mateřských a základních škol, poptávky po zaměřenosti vzdělávání a nejpřijatelnějších forem vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA: Celoživotní vzdělávání,...cs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Lifelong learning of headmasters and their professional development AUTHOR: Bc. Eva Hejdová DEPARTMENT: The centre of school management SUPERVISOR: Mgr. Jiří Trunda ABSTRACT: Thesis is aimed to issues of lifelong education of preprimary and primary schools headmasters. It is based on theoretical knowledge of the issue, from special literature and other available sources, practical part is based on gathering datas from questionnaire ant its analysis. It is focused on lifelong education concept development, strategical documents, tasks, autority and professional growth of headmasters in the Czech republic and in chosen countries of European union. It states stages and lifelong learning attributes, components and functions of lifelong learning, further education, the importance of situation in the area of lifelong education in the Czech Republic. The aim is to chart the area of school headmasters lifelong learning, the questionnaire is aimed at finding out what attitude the directors have to lifelong learning, and specification of their educational needs and preferences of the most acceptable forms of education. The result of this thesis is the visibility of educational needs of preprimary and primary schools headmasters, the demand for more focused education and most acceptable forms of education....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectCeloživotní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectceloživotní učenícs_CZ
dc.subjectředitelcs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectLifelong educationen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectheadmasteren_US
dc.subjectschoolen_US
dc.titleCeloživotní vzdělávání ředitelů škol a jejich profesní rozvojcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-31
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId114652
dc.title.translatedLifelong learning of headmasters and their professional developmenten_US
dc.contributor.refereeTrojan, Václav
dc.identifier.aleph001470262
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Celoživotní vzdělávání ředitelů škol a jejich profesní rozvoj AUTOR: Bc. Eva Hejdová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Jiří Trunda ABSTRAKT: Diplomová práce je zaměřena na problematiku celoživotního vzdělávání ředitelů mateřských a základních škol. Vychází z teoretických poznatků dané problematiky, z odborné literatury a dalších dostupných zdrojů, praktická část je založena na získání dat z dotazníkového šetření a jeho analýze. Zaměřuje se na vývoj konceptu celoživotního vzdělávání, strategické dokumenty, úlohu, kompetence a profesní rozvoj ředitelů škol v České republice a ve vybraných zemích Evropské unie. Uvádí etapy a atributy celoživotního vzdělávání, součásti a funkce celoživotního učení, další vzdělávání, význam a zhodnocení situace v oblasti celoživotního vzdělávání v České republice. Cílem práce je zmapovat oblast celoživotního vzdělávání ředitelů škol, dotazníkové šetření je zaměřeno na zjištění, jaký postoj mají ředitelé k oblasti celoživotního vzdělávání, dále na specifikaci jejich vzdělávacích potřeb a preferenci nejpřijatelnějších forem vzdělávání. Výsledkem diplomové práce je zviditelnění vzdělávacích potřeb ředitelů mateřských a základních škol, poptávky po zaměřenosti vzdělávání a nejpřijatelnějších forem vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA: Celoživotní vzdělávání,...cs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Lifelong learning of headmasters and their professional development AUTHOR: Bc. Eva Hejdová DEPARTMENT: The centre of school management SUPERVISOR: Mgr. Jiří Trunda ABSTRACT: Thesis is aimed to issues of lifelong education of preprimary and primary schools headmasters. It is based on theoretical knowledge of the issue, from special literature and other available sources, practical part is based on gathering datas from questionnaire ant its analysis. It is focused on lifelong education concept development, strategical documents, tasks, autority and professional growth of headmasters in the Czech republic and in chosen countries of European union. It states stages and lifelong learning attributes, components and functions of lifelong learning, further education, the importance of situation in the area of lifelong education in the Czech Republic. The aim is to chart the area of school headmasters lifelong learning, the questionnaire is aimed at finding out what attitude the directors have to lifelong learning, and specification of their educational needs and preferences of the most acceptable forms of education. The result of this thesis is the visibility of educational needs of preprimary and primary schools headmasters, the demand for more focused education and most acceptable forms of education....en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990014702620106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV