Zobrazit minimální záznam

Problem of sense in pedagogical and psychological context
dc.contributor.advisorStrouhal, Martin
dc.creatorČermáková, Markéta
dc.date.accessioned2017-05-06T23:26:03Z
dc.date.available2017-05-06T23:26:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/41150
dc.description.abstractCílem této práce je popsat pedagogické a psychologické aspekty procesu hledání smyslu života a identifikovat možné příčiny životní krize či ztráty. Práce také podává nástin možností, jaké má pedagogika v oblasti hledání a upevňování životního smyslu. Analyzovaná témata jsou charakteristická přesahem do každodenního života, a proto je žádoucí, aby bylo téma zpracováváno nejen v rovině psychologické a filizofické, ale také v rovině pedagogické teorie i praxe. V jednotlivých kapitolách je téma práce nahlíženo v kontextu subtémat jako transformace rodinných struktur, mediální výchova, volný čas.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this work is to describe pedagogical and psychological aspects of the process of finding a life sense and identify possible reasons of a life crisis and lost. The work also presents the possibilities, which pedagogy has within the area of finding and fixing a life purpose. Analysed themes are characteristic by the overlap to an everyday life and therefore it is suitable to focus on this theme not only in the psychological and philosophical perspective, but also in the context of pedagogical theory and practice. In the concrete chapters the theme is viewed as a transformation of family structures, media studies, free time.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectsmyslcs_CZ
dc.subjectrovnováhacs_CZ
dc.subjectvychýlenícs_CZ
dc.subjectseberealizacecs_CZ
dc.subjectnenaplněnícs_CZ
dc.subjectprostředícs_CZ
dc.subjectsocializacecs_CZ
dc.subjecthodnotycs_CZ
dc.subjectsenseen_US
dc.subjectbalanceen_US
dc.subjectdeflectionen_US
dc.subjectself-realizationen_US
dc.subjectinfulfilmenten_US
dc.subjectenvironmenten_US
dc.subjectsocializationen_US
dc.subjectvalueen_US
dc.titleProblém smyslu v pedagogicko psychologických souvislostechcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-26
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId113887
dc.title.translatedProblem of sense in pedagogical and psychological contexten_US
dc.contributor.refereeKrykorková, Hana
dc.identifier.aleph001508412
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této práce je popsat pedagogické a psychologické aspekty procesu hledání smyslu života a identifikovat možné příčiny životní krize či ztráty. Práce také podává nástin možností, jaké má pedagogika v oblasti hledání a upevňování životního smyslu. Analyzovaná témata jsou charakteristická přesahem do každodenního života, a proto je žádoucí, aby bylo téma zpracováváno nejen v rovině psychologické a filizofické, ale také v rovině pedagogické teorie i praxe. V jednotlivých kapitolách je téma práce nahlíženo v kontextu subtémat jako transformace rodinných struktur, mediální výchova, volný čas.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this work is to describe pedagogical and psychological aspects of the process of finding a life sense and identify possible reasons of a life crisis and lost. The work also presents the possibilities, which pedagogy has within the area of finding and fixing a life purpose. Analysed themes are characteristic by the overlap to an everyday life and therefore it is suitable to focus on this theme not only in the psychological and philosophical perspective, but also in the context of pedagogical theory and practice. In the concrete chapters the theme is viewed as a transformation of family structures, media studies, free time.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015084120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV