dc.contributor.advisor | Kornatovský, Jiří | |
dc.creator | Kuchynková, Monika | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T19:57:48Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T19:57:48Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/40698 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá tématem krajiny vnitřní a vnější ve výtvarném umění z hlediska pedagogického, historického a teoretického. Teoretická část bakalářské práce nahlíží na téma krajiny z několika pohledů, z nichž se soustředí nejvíce na motiv horizontu, krajiny vnitřní a vnější a Valašska. Výtvarná část bakalářské práce představuje cyklus obrazů, kde se prolíná vnitřní a vnější krajina, jež jsou spojeny s horizontem a Valašskou krajinou, ke které má autorka této práce velmi silný citový vztah. Myšlenková mapa v pedagogické části bakalářské práce ukazuje využití námětu krajiny pro hodiny výtvarné výchovy. Pedagogická část obsahuje výtvarné řady, které byly realizovány ve výtvarném kroužku ZŠ Žerotínova. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with the theme of inner and outer landscapes in the fine arts in terms of pedagogic, historical and theoretical. Theoretical part of the bachelor thesis views on the theme of landscape from several views which focuse mostly on the horizont motive, inner and outer landscapes and Wallachia. Art part of the thesis presents the cycle of pictures, where inner and outer landscapes interwine, which are associated with the horizon and Wallachian countryside to which the author of this thesis has a very strong emotional relationship. Mind map shows application of landscape theme for lessons of arts in pedagogical part of the bachelor thesis. Pedagogical part includes art series that were realized in art lessons at the primary school Žerotínova. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | colour | en_US |
dc.subject | space | en_US |
dc.subject | phenomen | en_US |
dc.subject | content | en_US |
dc.subject | form | en_US |
dc.subject | analysis | en_US |
dc.subject | synthesis | en_US |
dc.subject | experience | en_US |
dc.subject | imaginative | en_US |
dc.subject | metamorphosis | en_US |
dc.subject | metaphor | en_US |
dc.subject | symbol | en_US |
dc.subject | qualite | en_US |
dc.subject | barva | cs_CZ |
dc.subject | prostor | cs_CZ |
dc.subject | fenomén | cs_CZ |
dc.subject | obsah | cs_CZ |
dc.subject | forma | cs_CZ |
dc.subject | analýza | cs_CZ |
dc.subject | syntéza | cs_CZ |
dc.subject | zkušennost | cs_CZ |
dc.subject | imaginativní | cs_CZ |
dc.subject | proměna | cs_CZ |
dc.subject | metafora | cs_CZ |
dc.subject | symbol | cs_CZ |
dc.subject | kvalita | cs_CZ |
dc.title | Krajina | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 95386 | |
dc.title.translated | Landscape | en_US |
dc.contributor.referee | Raudenský, Martin | |
dc.identifier.aleph | 001470584 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Art Education Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Art Education Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se zabývá tématem krajiny vnitřní a vnější ve výtvarném umění z hlediska pedagogického, historického a teoretického. Teoretická část bakalářské práce nahlíží na téma krajiny z několika pohledů, z nichž se soustředí nejvíce na motiv horizontu, krajiny vnitřní a vnější a Valašska. Výtvarná část bakalářské práce představuje cyklus obrazů, kde se prolíná vnitřní a vnější krajina, jež jsou spojeny s horizontem a Valašskou krajinou, ke které má autorka této práce velmi silný citový vztah. Myšlenková mapa v pedagogické části bakalářské práce ukazuje využití námětu krajiny pro hodiny výtvarné výchovy. Pedagogická část obsahuje výtvarné řady, které byly realizovány ve výtvarném kroužku ZŠ Žerotínova. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with the theme of inner and outer landscapes in the fine arts in terms of pedagogic, historical and theoretical. Theoretical part of the bachelor thesis views on the theme of landscape from several views which focuse mostly on the horizont motive, inner and outer landscapes and Wallachia. Art part of the thesis presents the cycle of pictures, where inner and outer landscapes interwine, which are associated with the horizon and Wallachian countryside to which the author of this thesis has a very strong emotional relationship. Mind map shows application of landscape theme for lessons of arts in pedagogical part of the bachelor thesis. Pedagogical part includes art series that were realized in art lessons at the primary school Žerotínova. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
dc.contributor.consultant | Hůla, Zdenek | |
dc.contributor.consultant | Šmíd, Jan | |
dc.contributor.consultant | Cikánová, Karla | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |
dc.identifier.lisID | 990014705840106986 | |