Zobrazit minimální záznam

Management functions and their delegation in the nursery school
dc.contributor.advisorTrunda, Jiří
dc.creatorAmin, Iva
dc.date.accessioned2017-05-06T21:21:10Z
dc.date.available2017-05-06T21:21:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40669
dc.description.abstractNÁZEV: Manažerské funkce a jejich delegování v mateřské škole. AUTOR: Iva Amin KATEDRA: Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. et Bc. Jiří Trunda ABSTRAKT: Cílem práce je definovat některé termíny a teoretické teze týkající se problematiky managementu, manažerských funkcí a některých znalostí, dovedností a povinností manažerů, dodržet zásady úspěšného delegování vybráním vhodného úkolu i delegáta. Zda ředitelky mateřských škol umí vybrat vhodný úkol i delegáta, dodržet zásady úspěšného delegování, ukázaly výsledky provedeného empirického výzkumu. Metodou pro empirický výzkum bylo dotazníkové šetření. Dotazník byl sestaven pro ředitelky samostatných mateřských škol s právní subjektivitou. Bylo osloveno celkem 100 ředitelek mateřských škol z Ústeckého kraje, návratnost dotazníků činila 57 %. Výsledky dotazníkového šetření byly vyhodnoceny a zpracovány do grafů. Výstupem bakalářské práce je soubor názorů, doporučení a metod, které manažeři používají ke zvládnutí specifických činností (tzv. manažerských funkcí) a jejich delegování v mateřské škole. KLÍČOVÁ SLOVA: delegování, management, manažer, manažerské funkce, mateřská školacs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Management functions and their delegation in the nursery school. AUTHOR: Iva Amin DEPARTMENT: Charles University Prague Faculty of Education Education Management Centre SUPERVISOR: Mgr. et Bc. Jiří Trunda ABSTRACT: The aim of this study is to define some terms and theoretical theories concerning the issue of management, managerial functions and some knowledge, skills and responsibilities of managers adhere to the principles of a successful delegation of tasks and selecting the appropriate delegate. Whether the director of the kindergarten can select the appropriate taand delegate to observe the principles of a successful delegation, showed the results of empirical research. Method for empirical research was a survey. The questionnaire was designed for stand-alone nursery school director with legal personality. It addressed a total of 100 managers from kindergarten in Usti region, the return of questionnaires was 57%. The results of the survey were analyzed and processed into graphs. The outcome of this work is a set of views, recommendations and methods that managers use to manage specific activities (so- called management functions) and their delegation in kindergarten. KEYWORDS: delegation, management, management function, manager, nursery schoolen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectdelegovánícs_CZ
dc.subjectmanagementcs_CZ
dc.subjectmanažercs_CZ
dc.subjectmanažerské funkcecs_CZ
dc.subjectmateřská školacs_CZ
dc.subjectdelegationen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmanagement functionen_US
dc.subjectmanageren_US
dc.subjectnursery schoolen_US
dc.titleManažerské funkce a jejich delegování v mateřské školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-28
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId114579
dc.title.translatedManagement functions and their delegation in the nursery schoolen_US
dc.contributor.refereeTrojanová, Irena
dc.identifier.aleph001468850
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Manažerské funkce a jejich delegování v mateřské škole. AUTOR: Iva Amin KATEDRA: Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. et Bc. Jiří Trunda ABSTRAKT: Cílem práce je definovat některé termíny a teoretické teze týkající se problematiky managementu, manažerských funkcí a některých znalostí, dovedností a povinností manažerů, dodržet zásady úspěšného delegování vybráním vhodného úkolu i delegáta. Zda ředitelky mateřských škol umí vybrat vhodný úkol i delegáta, dodržet zásady úspěšného delegování, ukázaly výsledky provedeného empirického výzkumu. Metodou pro empirický výzkum bylo dotazníkové šetření. Dotazník byl sestaven pro ředitelky samostatných mateřských škol s právní subjektivitou. Bylo osloveno celkem 100 ředitelek mateřských škol z Ústeckého kraje, návratnost dotazníků činila 57 %. Výsledky dotazníkového šetření byly vyhodnoceny a zpracovány do grafů. Výstupem bakalářské práce je soubor názorů, doporučení a metod, které manažeři používají ke zvládnutí specifických činností (tzv. manažerských funkcí) a jejich delegování v mateřské škole. KLÍČOVÁ SLOVA: delegování, management, manažer, manažerské funkce, mateřská školacs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Management functions and their delegation in the nursery school. AUTHOR: Iva Amin DEPARTMENT: Charles University Prague Faculty of Education Education Management Centre SUPERVISOR: Mgr. et Bc. Jiří Trunda ABSTRACT: The aim of this study is to define some terms and theoretical theories concerning the issue of management, managerial functions and some knowledge, skills and responsibilities of managers adhere to the principles of a successful delegation of tasks and selecting the appropriate delegate. Whether the director of the kindergarten can select the appropriate taand delegate to observe the principles of a successful delegation, showed the results of empirical research. Method for empirical research was a survey. The questionnaire was designed for stand-alone nursery school director with legal personality. It addressed a total of 100 managers from kindergarten in Usti region, the return of questionnaires was 57%. The results of the survey were analyzed and processed into graphs. The outcome of this work is a set of views, recommendations and methods that managers use to manage specific activities (so- called management functions) and their delegation in kindergarten. KEYWORDS: delegation, management, management function, manager, nursery schoolen_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV