Zobrazit minimální záznam

Social networks and election to Chamber of Deputies in year 2010.
dc.contributor.advisorKřeček, Jan
dc.creatorWiglasz, Radek
dc.date.accessioned2017-05-06T20:20:19Z
dc.date.available2017-05-06T20:20:19Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40447
dc.description.abstractDiplomová práce Sociální sítě a volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010 se zabývá aktivitami politických stran na internetových sociálních sítích Facebook, YouTube a Twitter. Sleduje také činnost některých občanských iniciativ, které zasáhly do předvolebního dění a následně i výsledků samotného hlasování při volbě nových zástupců do dolní komory Parlamentu České republiky. V první části se věnuje tomu, jak politické strany, které ve volbách uspěly, využily potenciál sociálních sítí pro svou předvolební kampaň, jak se jejich aktivity mezi sebou vzájemně lišily a také, jestli byly rozdíly v používání jednotlivých sociálních sítí. Rovněž zjišťuje, jak samotné strany vnímaly kampaň na sociálních sítích a jakou formu propagace na nich zvolily. V druhé části diplomová práce sleduje činnost občanských iniciativ na sociálních sítích, jejich následný vliv na výsledek hlasování a také to zda jejich úspěch či neúspěch u voličů souvisel právě s jejich aktivitami na internetu, nebo zde hrála roli i propagace v jiných médiích. V závěru pak práce i s pomocí průzkumu mezi uživateli sociálních sítí analyzuje vliv předvolební kampaně politických stran a občanských iniciativ na sociálních sítích na konečný výsledek těchto parlamentních voleb.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis Social networks and election to Chamber of Deputies in year 2010 covers activities of political parties on internet social networks such as Facebook, YouTube and Twitter. The thesis also covers some civic engagements, which intervened electoral campaign and later influenced people decision in election to the Parliament of Czech republic. The first part describes how political parties, which has entered the Chamber of Deputies, used potential of social networks in campaign and how their activities differed from party to party and also by social networks. The thesis discovers how political parties saw campaign on social networks and which forms of promotion they used. Second part is about activities of civic engagements on social networks and about their influence on results of the election. Diploma thesis discovers if their success depended on social networks. In the last part of the thesis, a research was made on a group of users of social networks. It analysed the influence of political parties' campaigns on social networks and also civic engagements on the results of this parliamentary election.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectvolbycs_CZ
dc.subjectposlanecká sněmovnacs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectpolitické stranycs_CZ
dc.subjectobčanské iniciativycs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectelectionen_US
dc.subjectchamber of deputiesen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectpolitical marketingen_US
dc.subjectpolitical partiesen_US
dc.subjectcivic engagementsen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.titleSociální sítě a volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-26
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId93719
dc.title.translatedSocial networks and election to Chamber of Deputies in year 2010.en_US
dc.contributor.refereeŠvelch, Jaroslav
dc.identifier.aleph001557623
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Sociální sítě a volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010 se zabývá aktivitami politických stran na internetových sociálních sítích Facebook, YouTube a Twitter. Sleduje také činnost některých občanských iniciativ, které zasáhly do předvolebního dění a následně i výsledků samotného hlasování při volbě nových zástupců do dolní komory Parlamentu České republiky. V první části se věnuje tomu, jak politické strany, které ve volbách uspěly, využily potenciál sociálních sítí pro svou předvolební kampaň, jak se jejich aktivity mezi sebou vzájemně lišily a také, jestli byly rozdíly v používání jednotlivých sociálních sítí. Rovněž zjišťuje, jak samotné strany vnímaly kampaň na sociálních sítích a jakou formu propagace na nich zvolily. V druhé části diplomová práce sleduje činnost občanských iniciativ na sociálních sítích, jejich následný vliv na výsledek hlasování a také to zda jejich úspěch či neúspěch u voličů souvisel právě s jejich aktivitami na internetu, nebo zde hrála roli i propagace v jiných médiích. V závěru pak práce i s pomocí průzkumu mezi uživateli sociálních sítí analyzuje vliv předvolební kampaně politických stran a občanských iniciativ na sociálních sítích na konečný výsledek těchto parlamentních voleb.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis Social networks and election to Chamber of Deputies in year 2010 covers activities of political parties on internet social networks such as Facebook, YouTube and Twitter. The thesis also covers some civic engagements, which intervened electoral campaign and later influenced people decision in election to the Parliament of Czech republic. The first part describes how political parties, which has entered the Chamber of Deputies, used potential of social networks in campaign and how their activities differed from party to party and also by social networks. The thesis discovers how political parties saw campaign on social networks and which forms of promotion they used. Second part is about activities of civic engagements on social networks and about their influence on results of the election. Diploma thesis discovers if their success depended on social networks. In the last part of the thesis, a research was made on a group of users of social networks. It analysed the influence of political parties' campaigns on social networks and also civic engagements on the results of this parliamentary election.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990015576230106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV