Zobrazit minimální záznam

The use of new media in marketing with the company Vodafone as an example.
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorHejdová, Markéta
dc.date.accessioned2017-05-06T19:10:40Z
dc.date.available2017-05-06T19:10:40Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40226
dc.description.abstractPráce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis analyse the use of new media in marketing communication, most of all with regard to the changes which had been taking place during last few decades. The development of information technologies a digitalisation brings about not only new communication channels, but it also causes changes in usage of the present ones. This requires not only the users but also the advetisers to adapt, at least if they are not willing to loose their customers. The means of communication in the world of new media is very specific and differs mainly in need of interaction and closer contact with the customer. On one side, this is a huge advantege since it is now possible to get immediate feedback, but on the other side, there is also the danger of being publicly criticized. The changes in media world also diminish the difference between media producers and consumers by enabling anyone connected to the Internet to create and share content. I chose company Vodafone as an example, because in my opinion, when communicating in the world of new media, it is quite succesful. It actively communicates on social networks, it is able to integrate them into its campaigns and magazine ČiliChili is a great example of owned medium. In conclusion, the thesis evaluates Vodafone activities considering the latest trends worldwide and it...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectInternetcs_CZ
dc.subjectVodafonecs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectmobilní operátorcs_CZ
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectVodafoneen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectmobile operatoren_US
dc.titleVyužití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafonecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-12
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId126617
dc.title.translatedThe use of new media in marketing with the company Vodafone as an example.en_US
dc.contributor.refereeMáchová, Eva
dc.identifier.aleph001508931
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis analyse the use of new media in marketing communication, most of all with regard to the changes which had been taking place during last few decades. The development of information technologies a digitalisation brings about not only new communication channels, but it also causes changes in usage of the present ones. This requires not only the users but also the advetisers to adapt, at least if they are not willing to loose their customers. The means of communication in the world of new media is very specific and differs mainly in need of interaction and closer contact with the customer. On one side, this is a huge advantege since it is now possible to get immediate feedback, but on the other side, there is also the danger of being publicly criticized. The changes in media world also diminish the difference between media producers and consumers by enabling anyone connected to the Internet to create and share content. I chose company Vodafone as an example, because in my opinion, when communicating in the world of new media, it is quite succesful. It actively communicates on social networks, it is able to integrate them into its campaigns and magazine ČiliChili is a great example of owned medium. In conclusion, the thesis evaluates Vodafone activities considering the latest trends worldwide and it...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015089310106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV