Show simple item record

Behavior Problems in Preschool Children : Comprehensive Aproach to Solving Problems
dc.contributor.advisorZelinková, Olga
dc.creatorBezchlebová, Pavlína
dc.date.accessioned2017-05-06T18:59:52Z
dc.date.available2017-05-06T18:59:52Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40187
dc.description.abstractDiplomová práce Neukázněné dítě v předškolním věku: komplexní přístup k řešení problematiky pojednává o problematice poruch chování u dětí předškolního věku. V teoretické části se zabývá definicí problematiky ADHD, diagnostikou obecně a diagnostikou speciálně u dětí předškolního věku, psychoterapií a léčbou. Dále pojednává o rodinách s dětmi trpícími hyperkinetickou poruchou. V praktické části se zaměřuje na rodiče dětí předškolního věku a jejich povědomí o poruchách chování. Výzkumná část rozebírá znalosti rodičů o hyperkinetické poruše, jejich názor na to, co si představují pod pojmem neukázněné dítě. Dále zjišťuje, na koho se rodiče obracejí pro radu a u koho hledají pomoc při potížích s výchovou svého dítěte.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis Behavior Problems in Preschool Childern: Comprehensive Aproach to Solving Problems deals with problems of behavioral disorders in preschool children. The theoretical part deals with the problem definition ADHD, diagnosis in general and specifically for the diagnosis of preschool children, psychotherapy and medication. Also deals with families with children suffering from hyperkinetic disorder. The practical part is focused on parents of preschool children and their awareness of behavioral disorders. The research analyzes the knowledge of parents of hyperkinetic disorder , their view of what we understand under the term undisciplined child. In addition, figuring out who to turn to parents who seek advice and help with problems with their child's education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleNeukázněné dítě v předškolním věku:komplexní přístup k řešení problematikycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-24
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId81621
dc.title.translatedBehavior Problems in Preschool Children : Comprehensive Aproach to Solving Problemsen_US
dc.contributor.refereeCimrmannová, Tereza
dc.identifier.aleph001479152
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.disciplineHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Neukázněné dítě v předškolním věku: komplexní přístup k řešení problematiky pojednává o problematice poruch chování u dětí předškolního věku. V teoretické části se zabývá definicí problematiky ADHD, diagnostikou obecně a diagnostikou speciálně u dětí předškolního věku, psychoterapií a léčbou. Dále pojednává o rodinách s dětmi trpícími hyperkinetickou poruchou. V praktické části se zaměřuje na rodiče dětí předškolního věku a jejich povědomí o poruchách chování. Výzkumná část rozebírá znalosti rodičů o hyperkinetické poruše, jejich názor na to, co si představují pod pojmem neukázněné dítě. Dále zjišťuje, na koho se rodiče obracejí pro radu a u koho hledají pomoc při potížích s výchovou svého dítěte.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis Behavior Problems in Preschool Childern: Comprehensive Aproach to Solving Problems deals with problems of behavioral disorders in preschool children. The theoretical part deals with the problem definition ADHD, diagnosis in general and specifically for the diagnosis of preschool children, psychotherapy and medication. Also deals with families with children suffering from hyperkinetic disorder. The practical part is focused on parents of preschool children and their awareness of behavioral disorders. The research analyzes the knowledge of parents of hyperkinetic disorder , their view of what we understand under the term undisciplined child. In addition, figuring out who to turn to parents who seek advice and help with problems with their child's education.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV