Zobrazit minimální záznam

Media literacy of high school students in the field of social networks
dc.contributor.advisorWolák, Radim
dc.creatorDuben, Otakar
dc.date.accessioned2017-05-06T17:39:14Z
dc.date.available2017-05-06T17:39:14Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39900
dc.description.abstractBibliografický záznam DUBEN, Otakar. Mediální gramotnost studentů gymnázií v oblasti sociálních sítí. Praha, 2012. XX s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Radim Wolák. Abstrakt Diplomová práce "Mediální gramotnost studentů gymnázií v oblasti sociálních sítí" se zaměřuje na analýzu mediální gramotnosti studentů 1. - 3. ročníku vyšších gymnázií a klade si za cíl definovat znalosti, které tato sociální skupina potřebuje pro bezpečné a uvědomělé používání sociálních sítí. Pro zpracování tématu byla použita kvalitativní analýza formou focus groups a následně kvantitativní výzkum na vzorku 220 studentů jednoho pražského gymnázia. V práci jsou podrobně popsány analyzované vzorce chování teenagerů v tomto prostředí a nejčastější chyby, kterých se při používání této rychle se rozvíjející mediální platformy dopouštějí. Práce se soustředí také na témata, která s mediální gramotností na sociálních sítích úzce souvisí, tedy na používání těchto sítí jako spolehlivého informačního zdroje, bezpečného komunikačního nástroje a také náplně volného času a neopomíjí ani osvětlení častých negativních jevů souvisejících s rozvojem sociálních sítí. Samostatná kapitola je věnována jak historii...cs_CZ
dc.description.abstractBibliografický záznam DUBEN, Otakar. Mediální gramotnost studentů gymnázií v oblasti sociálních sítí. Praha, 2012. XX s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Radim Wolák. Abstract Thesis "Media literacy of high school students in the field of social networks" focuses on the analysis of media literacy of students from first three years of high school. It aims to define the knowledge this social group needs for safe and conscious use of social networks. For treatment of the theme was used qualitative analysis with focus groups and subsequent quantitative research on a sample of 220 students in one high school in Prague. In this thesis are described analyzed patterns of teenagers in virtual milieu and the most common mistakes they commited within using this fast- growing media platform. This thesis also focuses on topics closely linked with media literacy on social network. It means the use of social networks as a reliable sources of information, secure communication tools and leisure activities as well. It doesn't omit clarification of frequent adverse events associated with the development of social networks. A separate chapter is devoted to the history of social networks and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectgramotnostcs_CZ
dc.subjectsociální síťcs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectdospívajícícs_CZ
dc.subjectgymnáziumcs_CZ
dc.subjectkvantitativnícs_CZ
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectliteracyen_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectteenageren_US
dc.subjecthigh schoolen_US
dc.subjectquantitativeen_US
dc.titleMediální gramotnost studentů gymnázií v oblasti sociálních sítícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-26
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId93365
dc.title.translatedMedia literacy of high school students in the field of social networksen_US
dc.contributor.refereeŠvelch, Jaroslav
dc.identifier.aleph001482094
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBibliografický záznam DUBEN, Otakar. Mediální gramotnost studentů gymnázií v oblasti sociálních sítí. Praha, 2012. XX s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Radim Wolák. Abstrakt Diplomová práce "Mediální gramotnost studentů gymnázií v oblasti sociálních sítí" se zaměřuje na analýzu mediální gramotnosti studentů 1. - 3. ročníku vyšších gymnázií a klade si za cíl definovat znalosti, které tato sociální skupina potřebuje pro bezpečné a uvědomělé používání sociálních sítí. Pro zpracování tématu byla použita kvalitativní analýza formou focus groups a následně kvantitativní výzkum na vzorku 220 studentů jednoho pražského gymnázia. V práci jsou podrobně popsány analyzované vzorce chování teenagerů v tomto prostředí a nejčastější chyby, kterých se při používání této rychle se rozvíjející mediální platformy dopouštějí. Práce se soustředí také na témata, která s mediální gramotností na sociálních sítích úzce souvisí, tedy na používání těchto sítí jako spolehlivého informačního zdroje, bezpečného komunikačního nástroje a také náplně volného času a neopomíjí ani osvětlení častých negativních jevů souvisejících s rozvojem sociálních sítí. Samostatná kapitola je věnována jak historii...cs_CZ
uk.abstract.enBibliografický záznam DUBEN, Otakar. Mediální gramotnost studentů gymnázií v oblasti sociálních sítí. Praha, 2012. XX s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Radim Wolák. Abstract Thesis "Media literacy of high school students in the field of social networks" focuses on the analysis of media literacy of students from first three years of high school. It aims to define the knowledge this social group needs for safe and conscious use of social networks. For treatment of the theme was used qualitative analysis with focus groups and subsequent quantitative research on a sample of 220 students in one high school in Prague. In this thesis are described analyzed patterns of teenagers in virtual milieu and the most common mistakes they commited within using this fast- growing media platform. This thesis also focuses on topics closely linked with media literacy on social network. It means the use of social networks as a reliable sources of information, secure communication tools and leisure activities as well. It doesn't omit clarification of frequent adverse events associated with the development of social networks. A separate chapter is devoted to the history of social networks and...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990014820940106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV