Show simple item record

The Books of Gerald Durrell and the Teaching of Natural Sciences and Biology
dc.contributor.advisorZiegler, Václav
dc.creatorBlatchford, Ilona
dc.date.accessioned2017-03-27T10:03:45Z
dc.date.available2017-03-27T10:03:45Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3988
dc.description.abstractV práci je řešena problematika výuky přírodopisu a biologie na druhém a třetím stupni vzdělávání. Podle obsahu a cílů výuky přírodopisu a biologie podle nejnovějšího modelu kurikula v České republice tzv. Rámcových vzdělávacích programů (RVP) je v práci vytvořena příručka pro učitele přírodopisu a biologie, jak využít knihy zoologa a spisovatele Geraida Durrella ve výuce. Práce obsahuje přílohy, (1) učební materially obsahující ukázky z knih Geraida Durrella uspořádané podle tématu, (2) pomocné reference (odkazy) na knihy G. Durrella opět uspořádané podle tématu, (3) abecední seznam živočišných druhů s odkazy na stránky knih G. Durrella. Všechny zmíněné ukázky a odkazy jsou určené pro výuku přírodopisu v 6., 7., 8. a 9.ročníku základního vzdělávání a ve výuce zoologie na střední škole. Tato diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část práce seznamuje čtenáře s Geraldem Durrellem: jeho živo toi snahou o záchranu ohrožených druhů a prácí jeho nadace. Popis obsahu jeho knih, jež jsou hlavní součástí této diplomové práce. Druhá část diplomové práce se zabývá problematikou současného modelu kurikula v České republice: vzdělávacími programy, volbou učebnic školami a činností učitele. Třetí část práce popisuje na konkrétních příkladech metody využití knih G. Durrella ve výuce na základní škole a...en_US
dc.description.abstractV práci je řešena problematika výuky přírodopisu a biologie na druhém a třetím stupni vzdělávání. Podle obsahu a cílů výuky přírodopisu a biologie podle nejnovějšího modelu kurikula v České republice tzv. Rámcových vzdělávacích programů (RVP) je v práci vytvořena příručka pro učitele přírodopisu a biologie, jak využít knihy zoologa a spisovatele Geraida Durrella ve výuce. Práce obsahuje přílohy, (1) učební materially obsahující ukázky z knih Geraida Durrella uspořádané podle tématu, (2) pomocné reference (odkazy) na knihy G. Durrella opět uspořádané podle tématu, (3) abecední seznam živočišných druhů s odkazy na stránky knih G. Durrella. Všechny zmíněné ukázky a odkazy jsou určené pro výuku přírodopisu v 6., 7., 8. a 9.ročníku základního vzdělávání a ve výuce zoologie na střední škole. Tato diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část práce seznamuje čtenáře s Geraldem Durrellem: jeho živo toi snahou o záchranu ohrožených druhů a prácí jeho nadace. Popis obsahu jeho knih, jež jsou hlavní součástí této diplomové práce. Druhá část diplomové práce se zabývá problematikou současného modelu kurikula v České republice: vzdělávacími programy, volbou učebnic školami a činností učitele. Třetí část práce popisuje na konkrétních příkladech metody využití knih G. Durrella ve výuce na základní škole a...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKnihy Geralda Durrella a výuka přírodopisu a biologiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-19
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20933
dc.title.translatedThe Books of Gerald Durrell and the Teaching of Natural Sciences and Biologyen_US
dc.contributor.refereeBrejšková, Lucie
dc.identifier.aleph000519213
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Domestic Scienceen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - rodinná výchovacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - rodinná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Domestic Scienceen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV práci je řešena problematika výuky přírodopisu a biologie na druhém a třetím stupni vzdělávání. Podle obsahu a cílů výuky přírodopisu a biologie podle nejnovějšího modelu kurikula v České republice tzv. Rámcových vzdělávacích programů (RVP) je v práci vytvořena příručka pro učitele přírodopisu a biologie, jak využít knihy zoologa a spisovatele Geraida Durrella ve výuce. Práce obsahuje přílohy, (1) učební materially obsahující ukázky z knih Geraida Durrella uspořádané podle tématu, (2) pomocné reference (odkazy) na knihy G. Durrella opět uspořádané podle tématu, (3) abecední seznam živočišných druhů s odkazy na stránky knih G. Durrella. Všechny zmíněné ukázky a odkazy jsou určené pro výuku přírodopisu v 6., 7., 8. a 9.ročníku základního vzdělávání a ve výuce zoologie na střední škole. Tato diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část práce seznamuje čtenáře s Geraldem Durrellem: jeho živo toi snahou o záchranu ohrožených druhů a prácí jeho nadace. Popis obsahu jeho knih, jež jsou hlavní součástí této diplomové práce. Druhá část diplomové práce se zabývá problematikou současného modelu kurikula v České republice: vzdělávacími programy, volbou učebnic školami a činností učitele. Třetí část práce popisuje na konkrétních příkladech metody využití knih G. Durrella ve výuce na základní škole a...cs_CZ
uk.abstract.enV práci je řešena problematika výuky přírodopisu a biologie na druhém a třetím stupni vzdělávání. Podle obsahu a cílů výuky přírodopisu a biologie podle nejnovějšího modelu kurikula v České republice tzv. Rámcových vzdělávacích programů (RVP) je v práci vytvořena příručka pro učitele přírodopisu a biologie, jak využít knihy zoologa a spisovatele Geraida Durrella ve výuce. Práce obsahuje přílohy, (1) učební materially obsahující ukázky z knih Geraida Durrella uspořádané podle tématu, (2) pomocné reference (odkazy) na knihy G. Durrella opět uspořádané podle tématu, (3) abecední seznam živočišných druhů s odkazy na stránky knih G. Durrella. Všechny zmíněné ukázky a odkazy jsou určené pro výuku přírodopisu v 6., 7., 8. a 9.ročníku základního vzdělávání a ve výuce zoologie na střední škole. Tato diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část práce seznamuje čtenáře s Geraldem Durrellem: jeho živo toi snahou o záchranu ohrožených druhů a prácí jeho nadace. Popis obsahu jeho knih, jež jsou hlavní součástí této diplomové práce. Druhá část diplomové práce se zabývá problematikou současného modelu kurikula v České republice: vzdělávacími programy, volbou učebnic školami a činností učitele. Třetí část práce popisuje na konkrétních příkladech metody využití knih G. Durrella ve výuce na základní škole a...en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV