dc.contributor.advisor | Novotná, Jarmila | |
dc.creator | Šteflíčková, Alena | |
dc.date.accessioned | 2017-05-06T17:13:58Z | |
dc.date.available | 2017-05-06T17:13:58Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/39832 | |
dc.description.abstract | Název práce: Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL Autor: Ing. Alena Šteflíčková Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Vedoucí diplomové práce: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Abstrakt: Tématem mé práce je hodnocení v CLILu a problematika diagnostiky obtíží při výuce CLIL. Cílem práce bylo vytvořit a zanalyzovat vlastní test, který by integroval jazyk (angličtinu) a odborný předmět (matematiku). Práce má šest částí. V první části jsou shrnuty základní informace týkající se CLILu, v další části se zaměřuji na hodnocení obecně a hodnocení ve škole. Ve třetí části se věnuji didaktickým testům a jejich tvorbě a ve čtvrté části se zabývám hodnocením studentů CLILu a dosavadními zkušenostmi s jejich testováním. V další části mé práce jsou tři vytvořené vzorové testy pro výuku integrující angličtinu a matematiku, které diagnostikují, zda má student obtíže v matematice, nebo v angličtině. Šestá část obsahuje analýzu žákovských řešení jednoho z testů. Klíčová slova: CLIL, integrovaná výuka, hodnocení, diagnostika, testování, testy | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: The diagnostics of students' difficulties in CLIL Author: Ing. Alena Šteflíčková Department: Department of Mathematics and Mathematical Education Supervisor: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Abstract: The topic of this diploma thesis is the diagnostics of students' difficulties in CLIL. The aim of my thesis was to create and analyze the test, which would integrate both a language (English) and a non-linguistic subject (Mathematics). There are six parts of my thesis. The first one deals with basic facts about CLIL, the second one is aimed at assessment and assessment at schools, the third one deals with tests and their creation. An assessment of CLIL students is the topic of the fourth part. Other two parts contain three tests, analysis of one of the tests and analysis of pupils' solutions of this test. Keywords: CLIL, integrated learning, assessment, diagnostics, testing, tests | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | CLIL | cs_CZ |
dc.subject | integrovaná výuka | cs_CZ |
dc.subject | hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | diagnostika | cs_CZ |
dc.subject | testování | cs_CZ |
dc.subject | testy | cs_CZ |
dc.subject | CLIL | en_US |
dc.subject | integrated learning | en_US |
dc.subject | assessment | en_US |
dc.subject | diagnostics | en_US |
dc.subject | testing | en_US |
dc.subject | tests | en_US |
dc.title | Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-05-21 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 117406 | |
dc.title.translated | Diagnostics of students' difficulties in CLIL | en_US |
dc.contributor.referee | Procházková, Lenka | |
dc.identifier.aleph | 001466893 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Mathematics | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - matematika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - matematika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Mathematics | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Název práce: Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL Autor: Ing. Alena Šteflíčková Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Vedoucí diplomové práce: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Abstrakt: Tématem mé práce je hodnocení v CLILu a problematika diagnostiky obtíží při výuce CLIL. Cílem práce bylo vytvořit a zanalyzovat vlastní test, který by integroval jazyk (angličtinu) a odborný předmět (matematiku). Práce má šest částí. V první části jsou shrnuty základní informace týkající se CLILu, v další části se zaměřuji na hodnocení obecně a hodnocení ve škole. Ve třetí části se věnuji didaktickým testům a jejich tvorbě a ve čtvrté části se zabývám hodnocením studentů CLILu a dosavadními zkušenostmi s jejich testováním. V další části mé práce jsou tři vytvořené vzorové testy pro výuku integrující angličtinu a matematiku, které diagnostikují, zda má student obtíže v matematice, nebo v angličtině. Šestá část obsahuje analýzu žákovských řešení jednoho z testů. Klíčová slova: CLIL, integrovaná výuka, hodnocení, diagnostika, testování, testy | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: The diagnostics of students' difficulties in CLIL Author: Ing. Alena Šteflíčková Department: Department of Mathematics and Mathematical Education Supervisor: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Abstract: The topic of this diploma thesis is the diagnostics of students' difficulties in CLIL. The aim of my thesis was to create and analyze the test, which would integrate both a language (English) and a non-linguistic subject (Mathematics). There are six parts of my thesis. The first one deals with basic facts about CLIL, the second one is aimed at assessment and assessment at schools, the third one deals with tests and their creation. An assessment of CLIL students is the topic of the fourth part. Other two parts contain three tests, analysis of one of the tests and analysis of pupils' solutions of this test. Keywords: CLIL, integrated learning, assessment, diagnostics, testing, tests | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014668930106986 | |