Zobrazit minimální záznam

Professional morale of teachers of kindergartens
dc.contributor.advisorHavlová, Jana
dc.creatorPerglerová, Radka
dc.date.accessioned2017-05-06T16:37:00Z
dc.date.available2017-05-06T16:37:00Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39771
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje profesní morálce pedagoga v mateřské škole. Zaměřuje se na etiku a s ní spojené učitelské povolání. Teoretická část zahrnuje objasnění teoretických pojmů, jako je etika a morálka. Popisuje změny v dějinách ve výchově předškolních dětí, v přístupu k teorii výchovy a v požadavcích na pedagoga. Praktická část zahrnuje výzkumné šetření, které se zaměřuje na názory učitelek a veřejnosti na profesní morálku spojenou s vytvořením etického kodexu pro učitele. Součástí výzkumné části je popis metod, které byly použity k naplnění cílů. Obsahuje i interpretaci dat a závěrem hodnotí postoj veřejnosti a učitelů k profesní morálce pedagoga s názory na návrh obsah etického kodexu. Závěr diplomové práce hodnotí poznatky a okolnosti, které byly v průběhu šetření zjištěny.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is devoted to professional ethics teachers in kindergarten. It focuses on ethics and associated teaching profession. The theoretical part includes clarification of the theoretical concepts, such as ethics and morality. Describes the changes in history in the education of childcare, in the approach to the theory of education and the educator requirements. The practical part includes the research investigation, which focuses on the views of teachers and the general public on the professional morality associated with the creation of a code of ethics for teachers. Part of the research part is a description of the methods that were used to meet objectives. Also includes the interpretation of the data, and finally, evaluate the position of the public and of teachers to professional ethics educator with views on the content of the proposal for a code of ethics. The conclusion of the thesis assesses the evidence and circumstances, which have been identified in the course of the investigation.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectEtikacs_CZ
dc.subjectmorálkacs_CZ
dc.subjectetický kodexcs_CZ
dc.subjectučitelská profesecs_CZ
dc.subjectprofesní morálkacs_CZ
dc.subjectétos povolánícs_CZ
dc.subjectEthicsen_US
dc.subjectmoralityen_US
dc.subjectcode of ethicsen_US
dc.subjectthe teaching professionen_US
dc.subjectprofessional ethicsen_US
dc.subjectthe ethos of the professionen_US
dc.titleProfesní morálka pedagoga v mateřské školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-22
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId122568
dc.title.translatedProfessional morale of teachers of kindergartensen_US
dc.contributor.refereeVoda, Jan
dc.identifier.aleph001472311
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se věnuje profesní morálce pedagoga v mateřské škole. Zaměřuje se na etiku a s ní spojené učitelské povolání. Teoretická část zahrnuje objasnění teoretických pojmů, jako je etika a morálka. Popisuje změny v dějinách ve výchově předškolních dětí, v přístupu k teorii výchovy a v požadavcích na pedagoga. Praktická část zahrnuje výzkumné šetření, které se zaměřuje na názory učitelek a veřejnosti na profesní morálku spojenou s vytvořením etického kodexu pro učitele. Součástí výzkumné části je popis metod, které byly použity k naplnění cílů. Obsahuje i interpretaci dat a závěrem hodnotí postoj veřejnosti a učitelů k profesní morálce pedagoga s názory na návrh obsah etického kodexu. Závěr diplomové práce hodnotí poznatky a okolnosti, které byly v průběhu šetření zjištěny.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is devoted to professional ethics teachers in kindergarten. It focuses on ethics and associated teaching profession. The theoretical part includes clarification of the theoretical concepts, such as ethics and morality. Describes the changes in history in the education of childcare, in the approach to the theory of education and the educator requirements. The practical part includes the research investigation, which focuses on the views of teachers and the general public on the professional morality associated with the creation of a code of ethics for teachers. Part of the research part is a description of the methods that were used to meet objectives. Also includes the interpretation of the data, and finally, evaluate the position of the public and of teachers to professional ethics educator with views on the content of the proposal for a code of ethics. The conclusion of the thesis assesses the evidence and circumstances, which have been identified in the course of the investigation.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014723110106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV