Show simple item record

The Development of Reading Skills in First Graders using the Genetic Method
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorBauerová, Magdaléna
dc.date.accessioned2017-03-27T09:56:42Z
dc.date.available2017-03-27T09:56:42Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3965
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je zjišťování rozvoje čtenářství žáků v prvním ročníku s využitím genetické metody. Teoretická část pojednává o cílech výuky čtení v první třídě v jednotlivých vzdělávacích programech i v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále se zabývám současnými metodami používanými v prvních třídách - podrobněji o genetické metodě. Na základě odborné literatury se věnuji čtenářství a jeho rozvoji. Důležitou součástí je vytažení nejdůležitějších informací o žáku mladšího školního věku. V druhé části se reflektuji výsledky výzkumu, který jsem uskutečnila ve třech základních školách. Rozvoj čtenářství sleduji u genetické skupiny, experimentální skupiny. Následněji porovnávám se skupinou kontrolní, analyticko - syntetickou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je zjišťování rozvoje čtenářství žáků v prvním ročníku s využitím genetické metody. Teoretická část pojednává o cílech výuky čtení v první třídě v jednotlivých vzdělávacích programech i v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále se zabývám současnými metodami používanými v prvních třídách - podrobněji o genetické metodě. Na základě odborné literatury se věnuji čtenářství a jeho rozvoji. Důležitou součástí je vytažení nejdůležitějších informací o žáku mladšího školního věku. V druhé části se reflektuji výsledky výzkumu, který jsem uskutečnila ve třech základních školách. Rozvoj čtenářství sleduji u genetické skupiny, experimentální skupiny. Následněji porovnávám se skupinou kontrolní, analyticko - syntetickou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRozvoj čtenářství žáků 1. ročníků prostřednictvím genetické metodycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20619
dc.title.translatedThe Development of Reading Skills in First Graders using the Genetic Methoden_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000447688
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem mé diplomové práce je zjišťování rozvoje čtenářství žáků v prvním ročníku s využitím genetické metody. Teoretická část pojednává o cílech výuky čtení v první třídě v jednotlivých vzdělávacích programech i v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále se zabývám současnými metodami používanými v prvních třídách - podrobněji o genetické metodě. Na základě odborné literatury se věnuji čtenářství a jeho rozvoji. Důležitou součástí je vytažení nejdůležitějších informací o žáku mladšího školního věku. V druhé části se reflektuji výsledky výzkumu, který jsem uskutečnila ve třech základních školách. Rozvoj čtenářství sleduji u genetické skupiny, experimentální skupiny. Následněji porovnávám se skupinou kontrolní, analyticko - syntetickou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enCílem mé diplomové práce je zjišťování rozvoje čtenářství žáků v prvním ročníku s využitím genetické metody. Teoretická část pojednává o cílech výuky čtení v první třídě v jednotlivých vzdělávacích programech i v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále se zabývám současnými metodami používanými v prvních třídách - podrobněji o genetické metodě. Na základě odborné literatury se věnuji čtenářství a jeho rozvoji. Důležitou součástí je vytažení nejdůležitějších informací o žáku mladšího školního věku. V druhé části se reflektuji výsledky výzkumu, který jsem uskutečnila ve třech základních školách. Rozvoj čtenářství sleduji u genetické skupiny, experimentální skupiny. Následněji porovnávám se skupinou kontrolní, analyticko - syntetickou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990004476880106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV