dc.contributor.advisor | Pumpr, Václav | |
dc.creator | Škarvada, Vladimír | |
dc.date.accessioned | 2019-02-19T09:46:14Z | |
dc.date.available | 2019-02-19T09:46:14Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3947 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout netradiční didaktickou pomůcku pro učitele, která usnadní a snad i zefektivní jeho pedagogickou činnost. První část práce se zaměřuje na teoretické aspekty v souvislosti s rozvíjením klíčových kompetencí žáků. Zastávám názor, že efektivní využívání multimédií ve výuce vede k rozvíjení klíčových kompetencí. Druhá část teoreticky pojednává o vzniku a vývoji multimédií a jejich uplatnění a vlivu při rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Třetí část obsahuje tvorbu multimediálního produktu a jeho praktické využití ve výuce chemie. Nedílnou součástí diplomové práce je DVD, obsahující multimediální prezentace a soubor digitalizovaných chemických experimentů z oblasti anorganické chemie. Tématicky jsou multimediální prezentace koncipovány pro výuku chemie v základním vzdělávání. V žádném případě se nejedná o profesionální produkt, ale spíše o návrh, jak by taková prezentace mohla vypadat. Snažil jsem se o přehlednost, komplexnost a jednoduchost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout netradiční didaktickou pomůcku pro učitele, která usnadní a snad i zefektivní jeho pedagogickou činnost. První část práce se zaměřuje na teoretické aspekty v souvislosti s rozvíjením klíčových kompetencí žáků. Zastávám názor, že efektivní využívání multimédií ve výuce vede k rozvíjení klíčových kompetencí. Druhá část teoreticky pojednává o vzniku a vývoji multimédií a jejich uplatnění a vlivu při rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Třetí část obsahuje tvorbu multimediálního produktu a jeho praktické využití ve výuce chemie. Nedílnou součástí diplomové práce je DVD, obsahující multimediální prezentace a soubor digitalizovaných chemických experimentů z oblasti anorganické chemie. Tématicky jsou multimediální prezentace koncipovány pro výuku chemie v základním vzdělávání. V žádném případě se nejedná o profesionální produkt, ale spíše o návrh, jak by taková prezentace mohla vypadat. Snažil jsem se o přehlednost, komplexnost a jednoduchost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Multimediální prezentace Základů chemie 1 | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-23 | |
dc.description.department | Katedra chemie a didaktiky chemie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 19181 | |
dc.title.translated | A Multimedia Presentation of The Basics of Chemistry 1 | en_US |
dc.contributor.referee | Beneš, Pavel | |
dc.identifier.aleph | 000802014 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Chemistry | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - chemie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra chemie a didaktiky chemie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - chemie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Chemistry | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout netradiční didaktickou pomůcku pro učitele, která usnadní a snad i zefektivní jeho pedagogickou činnost. První část práce se zaměřuje na teoretické aspekty v souvislosti s rozvíjením klíčových kompetencí žáků. Zastávám názor, že efektivní využívání multimédií ve výuce vede k rozvíjení klíčových kompetencí. Druhá část teoreticky pojednává o vzniku a vývoji multimédií a jejich uplatnění a vlivu při rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Třetí část obsahuje tvorbu multimediálního produktu a jeho praktické využití ve výuce chemie. Nedílnou součástí diplomové práce je DVD, obsahující multimediální prezentace a soubor digitalizovaných chemických experimentů z oblasti anorganické chemie. Tématicky jsou multimediální prezentace koncipovány pro výuku chemie v základním vzdělávání. V žádném případě se nejedná o profesionální produkt, ale spíše o návrh, jak by taková prezentace mohla vypadat. Snažil jsem se o přehlednost, komplexnost a jednoduchost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout netradiční didaktickou pomůcku pro učitele, která usnadní a snad i zefektivní jeho pedagogickou činnost. První část práce se zaměřuje na teoretické aspekty v souvislosti s rozvíjením klíčových kompetencí žáků. Zastávám názor, že efektivní využívání multimédií ve výuce vede k rozvíjení klíčových kompetencí. Druhá část teoreticky pojednává o vzniku a vývoji multimédií a jejich uplatnění a vlivu při rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Třetí část obsahuje tvorbu multimediálního produktu a jeho praktické využití ve výuce chemie. Nedílnou součástí diplomové práce je DVD, obsahující multimediální prezentace a soubor digitalizovaných chemických experimentů z oblasti anorganické chemie. Tématicky jsou multimediální prezentace koncipovány pro výuku chemie v základním vzdělávání. V žádném případě se nejedná o profesionální produkt, ale spíše o návrh, jak by taková prezentace mohla vypadat. Snažil jsem se o přehlednost, komplexnost a jednoduchost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemie | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
dc.identifier.lisID | 990008020140106986 | |