Show simple item record

Historic-geograpfical accessibility of Prague by road transport in 1918-2020 using GIS
dc.contributor.advisorHudeček, Tomáš
dc.creatorKufner, Jan
dc.date.accessioned2017-04-28T02:16:19Z
dc.date.available2017-04-28T02:16:19Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39445
dc.description.abstractPráce se zabývá stoletým vývojem časové dostupnosti Prahy při využití silniční dopravy na území České republiky. Úvodní rešeršní část se věnuje počátkům rozvoje silnic v České republice s výhledem do plánovaného ukončení výstavby dálniční sítě a dále problematice síťových analýz. Práce se snaží dokázat zkracování časových vzdáleností z jednotlivých míst České republiky v průběhu století. Součástí práce jsou izochronické mapy dostupnosti Prahy a mapy změn dostupnosti v jednotlivých obdobích.cs_CZ
dc.description.abstractThe work deals with the centenarian development time accessibility of Prague using the road transport in the Czech Republic. Home research part is dedicated to the beginning of development of roads in the Czech Republic up to the planned completion of motorway network and also the matter of network analysis. The work seeks to demonstrate shortening the time distance from each places of the Czech Republic during the century. Parts of the work are isochronal maps of the accessibility of Prague and maps of changes in accessibility for single periods.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectsilnicecs_CZ
dc.subjectdostupnostcs_CZ
dc.subjectrychlostcs_CZ
dc.subjectsíťová analýzacs_CZ
dc.subjectroaden_US
dc.subjectaccessibilityen_US
dc.subjectspeeden_US
dc.subjectnetwork analysisen_US
dc.titleHistoricko geografická analýza dostupnosti Prahy silniční dopravou v období 1918 - 2020 pomocí GIScs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-15
dc.description.departmentDepartment of Applied Geoinformatics and Cartographyen_US
dc.description.departmentKatedra aplikované geoinformatiky a kartografiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId80605
dc.title.translatedHistoric-geograpfical accessibility of Prague by road transport in 1918-2020 using GISen_US
dc.contributor.refereeŠtych, Přemysl
dc.identifier.aleph001274606
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography and Cartographyen_US
thesis.degree.disciplineGeografie a kartografiecs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra aplikované geoinformatiky a kartografiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Applied Geoinformatics and Cartographyen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie a kartografiecs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography and Cartographyen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá stoletým vývojem časové dostupnosti Prahy při využití silniční dopravy na území České republiky. Úvodní rešeršní část se věnuje počátkům rozvoje silnic v České republice s výhledem do plánovaného ukončení výstavby dálniční sítě a dále problematice síťových analýz. Práce se snaží dokázat zkracování časových vzdáleností z jednotlivých míst České republiky v průběhu století. Součástí práce jsou izochronické mapy dostupnosti Prahy a mapy změn dostupnosti v jednotlivých obdobích.cs_CZ
uk.abstract.enThe work deals with the centenarian development time accessibility of Prague using the road transport in the Czech Republic. Home research part is dedicated to the beginning of development of roads in the Czech Republic up to the planned completion of motorway network and also the matter of network analysis. The work seeks to demonstrate shortening the time distance from each places of the Czech Republic during the century. Parts of the work are isochronal maps of the accessibility of Prague and maps of changes in accessibility for single periods.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra aplikované geoinformatiky a kartografiecs_CZ
dc.identifier.lisID990012746060106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV