dc.contributor.advisor | Hudeček, Tomáš | |
dc.creator | Kufner, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-04-28T02:16:19Z | |
dc.date.available | 2017-04-28T02:16:19Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/39445 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá stoletým vývojem časové dostupnosti Prahy při využití silniční dopravy na území České republiky. Úvodní rešeršní část se věnuje počátkům rozvoje silnic v České republice s výhledem do plánovaného ukončení výstavby dálniční sítě a dále problematice síťových analýz. Práce se snaží dokázat zkracování časových vzdáleností z jednotlivých míst České republiky v průběhu století. Součástí práce jsou izochronické mapy dostupnosti Prahy a mapy změn dostupnosti v jednotlivých obdobích. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The work deals with the centenarian development time accessibility of Prague using the road transport in the Czech Republic. Home research part is dedicated to the beginning of development of roads in the Czech Republic up to the planned completion of motorway network and also the matter of network analysis. The work seeks to demonstrate shortening the time distance from each places of the Czech Republic during the century. Parts of the work are isochronal maps of the accessibility of Prague and maps of changes in accessibility for single periods. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | silnice | cs_CZ |
dc.subject | dostupnost | cs_CZ |
dc.subject | rychlost | cs_CZ |
dc.subject | síťová analýza | cs_CZ |
dc.subject | road | en_US |
dc.subject | accessibility | en_US |
dc.subject | speed | en_US |
dc.subject | network analysis | en_US |
dc.title | Historicko geografická analýza dostupnosti Prahy silniční dopravou v období 1918 - 2020 pomocí GIS | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-15 | |
dc.description.department | Department of Applied Geoinformatics and Cartography | en_US |
dc.description.department | Katedra aplikované geoinformatiky a kartografie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 80605 | |
dc.title.translated | Historic-geograpfical accessibility of Prague by road transport in 1918-2020 using GIS | en_US |
dc.contributor.referee | Štych, Přemysl | |
dc.identifier.aleph | 001274606 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Geography and Cartography | en_US |
thesis.degree.discipline | Geografie a kartografie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Geography | en_US |
thesis.degree.program | Geografie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra aplikované geoinformatiky a kartografie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Applied Geoinformatics and Cartography | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Geografie a kartografie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Geography and Cartography | en_US |
uk.degree-program.cs | Geografie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Geography | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá stoletým vývojem časové dostupnosti Prahy při využití silniční dopravy na území České republiky. Úvodní rešeršní část se věnuje počátkům rozvoje silnic v České republice s výhledem do plánovaného ukončení výstavby dálniční sítě a dále problematice síťových analýz. Práce se snaží dokázat zkracování časových vzdáleností z jednotlivých míst České republiky v průběhu století. Součástí práce jsou izochronické mapy dostupnosti Prahy a mapy změn dostupnosti v jednotlivých obdobích. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The work deals with the centenarian development time accessibility of Prague using the road transport in the Czech Republic. Home research part is dedicated to the beginning of development of roads in the Czech Republic up to the planned completion of motorway network and also the matter of network analysis. The work seeks to demonstrate shortening the time distance from each places of the Czech Republic during the century. Parts of the work are isochronal maps of the accessibility of Prague and maps of changes in accessibility for single periods. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra aplikované geoinformatiky a kartografie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012746060106986 | |