Zobrazit minimální záznam

Needs of Children in Nursery School and their Evaluation
dc.contributor.advisorHavlová, Jana
dc.creatorHancová, Barbora
dc.date.accessioned2018-02-15T10:53:53Z
dc.date.available2018-02-15T10:53:53Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3935
dc.description.abstractTéma, které bylo zvoleno pro bakalářskou práci, bylo vybráno na základě několika absolvovaných odborných pedagogických praxí autorky při studiu na vysoké škole. Během posledního ročníku studia se autorka rozhodla sledovat, zda je dětem, navštěvujícím mateřskou školu, v dostatečné míře dána možnost uspokojovat základních potřeby, s důrazem na potřebu spontánní pohybové aktivity. V této práci se autorka snaží zjistit, jaké mají učitelky teoretické znalosti, do jaké míry naplňují potřebu pohybu, zda mají děti volný prostor ke spontánnímu pohybu, ke hře a jak učitelky tuto potřebu evaluují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTéma, které bylo zvoleno pro bakalářskou práci, bylo vybráno na základě několika absolvovaných odborných pedagogických praxí autorky při studiu na vysoké škole. Během posledního ročníku studia se autorka rozhodla sledovat, zda je dětem, navštěvujícím mateřskou školu, v dostatečné míře dána možnost uspokojovat základních potřeby, s důrazem na potřebu spontánní pohybové aktivity. V této práci se autorka snaží zjistit, jaké mají učitelky teoretické znalosti, do jaké míry naplňují potřebu pohybu, zda mají děti volný prostor ke spontánnímu pohybu, ke hře a jak učitelky tuto potřebu evaluují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePotřeby dětí v mateřské škole a jejich evaluacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-25
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20825
dc.title.translatedNeeds of Children in Nursery School and their Evaluationen_US
dc.contributor.refereeKoťátková, Soňa
dc.identifier.aleph002037325
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTéma, které bylo zvoleno pro bakalářskou práci, bylo vybráno na základě několika absolvovaných odborných pedagogických praxí autorky při studiu na vysoké škole. Během posledního ročníku studia se autorka rozhodla sledovat, zda je dětem, navštěvujícím mateřskou školu, v dostatečné míře dána možnost uspokojovat základních potřeby, s důrazem na potřebu spontánní pohybové aktivity. V této práci se autorka snaží zjistit, jaké mají učitelky teoretické znalosti, do jaké míry naplňují potřebu pohybu, zda mají děti volný prostor ke spontánnímu pohybu, ke hře a jak učitelky tuto potřebu evaluují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enTéma, které bylo zvoleno pro bakalářskou práci, bylo vybráno na základě několika absolvovaných odborných pedagogických praxí autorky při studiu na vysoké škole. Během posledního ročníku studia se autorka rozhodla sledovat, zda je dětem, navštěvujícím mateřskou školu, v dostatečné míře dána možnost uspokojovat základních potřeby, s důrazem na potřebu spontánní pohybové aktivity. V této práci se autorka snaží zjistit, jaké mají učitelky teoretické znalosti, do jaké míry naplňují potřebu pohybu, zda mají děti volný prostor ke spontánnímu pohybu, ke hře a jak učitelky tuto potřebu evaluují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020373250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV