dc.contributor.advisor | Vodáková, Jitka | |
dc.creator | Půtová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2018-02-15T10:54:04Z | |
dc.date.available | 2018-02-15T10:54:04Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3928 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá výživou, poruchami výživy a výchovou ke zdravému životnímu stylu u dětí v předškolním věku. Hlavními záměry práce bylo zjistit postavení obézních v kolektivu dětí mateřské školy a realizace vzdělávacího projektu, který se týká zdravé výživy a zdravého životního stylu. Postavení obézních dětí v kolektivu bylo zjištěno prostřednictvím metody strukturovaného rozhovoru a dotazníku. Metoda strukturovaného rozhovoru se v praxi projevila jako nevyhovující pro děti předškolního věku, a proto byl výzkum ukončen ve fázi předvýzkumu. Vzdělávací projekt byl navržen na základě teoretických poznatků uvedených v první části bakalářské práce a poté zrealizován v mateřské škole během dvoutýdenní praxe. Vzhledem k tomu, že se při realizaci projektu neprojevily žádné vážnější nedostatky a z reakcí dětí bylo patrné, že pro ně měl určitý vzdělávací přínos, je možné projekt využít v dalších mateřských školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá výživou, poruchami výživy a výchovou ke zdravému životnímu stylu u dětí v předškolním věku. Hlavními záměry práce bylo zjistit postavení obézních v kolektivu dětí mateřské školy a realizace vzdělávacího projektu, který se týká zdravé výživy a zdravého životního stylu. Postavení obézních dětí v kolektivu bylo zjištěno prostřednictvím metody strukturovaného rozhovoru a dotazníku. Metoda strukturovaného rozhovoru se v praxi projevila jako nevyhovující pro děti předškolního věku, a proto byl výzkum ukončen ve fázi předvýzkumu. Vzdělávací projekt byl navržen na základě teoretických poznatků uvedených v první části bakalářské práce a poté zrealizován v mateřské škole během dvoutýdenní praxe. Vzhledem k tomu, že se při realizaci projektu neprojevily žádné vážnější nedostatky a z reakcí dětí bylo patrné, že pro ně měl určitý vzdělávací přínos, je možné projekt využít v dalších mateřských školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Poruchy výživy a výchova ke zdravému životnímu stylu dětí v předškolním věku | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-24 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 20835 | |
dc.title.translated | Nutrition defects and the wellness education of the preschool age children | en_US |
dc.contributor.referee | Marádová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 002030234 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá výživou, poruchami výživy a výchovou ke zdravému životnímu stylu u dětí v předškolním věku. Hlavními záměry práce bylo zjistit postavení obézních v kolektivu dětí mateřské školy a realizace vzdělávacího projektu, který se týká zdravé výživy a zdravého životního stylu. Postavení obézních dětí v kolektivu bylo zjištěno prostřednictvím metody strukturovaného rozhovoru a dotazníku. Metoda strukturovaného rozhovoru se v praxi projevila jako nevyhovující pro děti předškolního věku, a proto byl výzkum ukončen ve fázi předvýzkumu. Vzdělávací projekt byl navržen na základě teoretických poznatků uvedených v první části bakalářské práce a poté zrealizován v mateřské škole během dvoutýdenní praxe. Vzhledem k tomu, že se při realizaci projektu neprojevily žádné vážnější nedostatky a z reakcí dětí bylo patrné, že pro ně měl určitý vzdělávací přínos, je možné projekt využít v dalších mateřských školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Bakalářská práce se zabývá výživou, poruchami výživy a výchovou ke zdravému životnímu stylu u dětí v předškolním věku. Hlavními záměry práce bylo zjistit postavení obézních v kolektivu dětí mateřské školy a realizace vzdělávacího projektu, který se týká zdravé výživy a zdravého životního stylu. Postavení obézních dětí v kolektivu bylo zjištěno prostřednictvím metody strukturovaného rozhovoru a dotazníku. Metoda strukturovaného rozhovoru se v praxi projevila jako nevyhovující pro děti předškolního věku, a proto byl výzkum ukončen ve fázi předvýzkumu. Vzdělávací projekt byl navržen na základě teoretických poznatků uvedených v první části bakalářské práce a poté zrealizován v mateřské škole během dvoutýdenní praxe. Vzhledem k tomu, že se při realizaci projektu neprojevily žádné vážnější nedostatky a z reakcí dětí bylo patrné, že pro ně měl určitý vzdělávací přínos, je možné projekt využít v dalších mateřských školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020302340106986 | |