Show simple item record

How primary school pupils understand terms about solids
dc.contributor.advisorJirotková, Darina
dc.creatorSukniak, Anna
dc.date.accessioned2017-04-28T00:41:16Z
dc.date.available2017-04-28T00:41:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39219
dc.description.abstractNázev: Jak žáci prvního stupně rozumí termínům o tělesech Abstrakt: Hlavním cílem práce je získat první zkušenosti s přípravou, realizací, evidencí a analýzou experimentů v oblasti didaktiky matematiky. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je věnována teoretickým poznatkům týkajících se jazyka geometrie, jeho vývoje u žáků, stejně jako formování matematických představ. Druhá část představuje přípravu a evidenci experimentů. Třetí část se zabývá analýzou činností žáků, v kterých je možno pozorovat jevy zmíněné v první části. Také jsou zkoumány chyby, jichž se experimentátorka v průběhu experimentu dopustila.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: How primary school pupils understand terms about solids Summary: The main intention of the work is to gain first-hand experience in the preparation, realization, document registration and analysis of experiments in the field of didactics of mathematics. The work consists of three main parts. The introduction is dedicated to theoretical knowledge concerned with the language of geometry, its development among pupils, and the formation of mathematical conceptions. The second part describes the preparation and registration of the experiments. The third part of the work focuses on the analysis of pupils' activities in which it is possible to observe the phenomena mentioned in the first part. It also probes the mistakes made by the experimenter during the experiments.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecttělesacs_CZ
dc.subjectjazyk geometriecs_CZ
dc.subjectexperimentcs_CZ
dc.subjectmatematicé představycs_CZ
dc.subjectrole experimentátoracs_CZ
dc.subjectsolidsen_US
dc.subjectlanguages of geometryen_US
dc.subjectexperimentsen_US
dc.subjectmathematical conceptionsen_US
dc.subjectrole of experimenteren_US
dc.titleJak žáci prvního stupně rozumí termínům o tělesechcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-05-23
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId108130
dc.title.translatedHow primary school pupils understand terms about solidsen_US
dc.contributor.refereeKloboučková, Jaroslava
dc.identifier.aleph001386491
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Education Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Education Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Jak žáci prvního stupně rozumí termínům o tělesech Abstrakt: Hlavním cílem práce je získat první zkušenosti s přípravou, realizací, evidencí a analýzou experimentů v oblasti didaktiky matematiky. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je věnována teoretickým poznatkům týkajících se jazyka geometrie, jeho vývoje u žáků, stejně jako formování matematických představ. Druhá část představuje přípravu a evidenci experimentů. Třetí část se zabývá analýzou činností žáků, v kterých je možno pozorovat jevy zmíněné v první části. Také jsou zkoumány chyby, jichž se experimentátorka v průběhu experimentu dopustila.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: How primary school pupils understand terms about solids Summary: The main intention of the work is to gain first-hand experience in the preparation, realization, document registration and analysis of experiments in the field of didactics of mathematics. The work consists of three main parts. The introduction is dedicated to theoretical knowledge concerned with the language of geometry, its development among pupils, and the formation of mathematical conceptions. The second part describes the preparation and registration of the experiments. The third part of the work focuses on the analysis of pupils' activities in which it is possible to observe the phenomena mentioned in the first part. It also probes the mistakes made by the experimenter during the experiments.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV