dc.contributor.advisor | Nováková, Daniela | |
dc.creator | Matějková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T23:07:47Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T23:07:47Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38858 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Řeč | cs_CZ |
dc.subject | vývoj řeči | cs_CZ |
dc.subject | jazyk | cs_CZ |
dc.subject | druhý jazyk | cs_CZ |
dc.subject | cizí jazyk | cs_CZ |
dc.subject | dítě | cs_CZ |
dc.subject | raný věk | cs_CZ |
dc.subject | učení se jazyku | cs_CZ |
dc.subject | osvojování jazyka | cs_CZ |
dc.subject | bilingvismus | cs_CZ |
dc.subject | bilingvní rodina | cs_CZ |
dc.subject | bilingvní jedinec | cs_CZ |
dc.subject | bilingvní výchova | cs_CZ |
dc.subject | strategie výchovy | cs_CZ |
dc.subject | výhody bilingvismu | cs_CZ |
dc.subject | nevýhody bilingvismu | cs_CZ |
dc.subject | Language | en_US |
dc.subject | speech development | en_US |
dc.subject | second language | en_US |
dc.subject | foreign language | en_US |
dc.subject | child | en_US |
dc.subject | early age | en_US |
dc.subject | language learning | en_US |
dc.subject | language acquisition | en_US |
dc.subject | bilingualism | en_US |
dc.subject | biingual family | en_US |
dc.subject | bilingual individual | en_US |
dc.subject | bilingual education | en_US |
dc.subject | education strategy | en_US |
dc.subject | advantages of bilingualism | en_US |
dc.subject | disadvant | en_US |
dc.title | Výuka druhého jazyka u dětí v raném věku | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-05-19 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 89254 | |
dc.title.translated | Teaching a second language in early childhood | en_US |
dc.contributor.referee | Hanková, Zdeňka | |
dc.identifier.aleph | 001362514 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | French Language oriented at education - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | French Language oriented at education - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013625140106986 | |