Zobrazit minimální záznam

Mistake and use it in education of czech language for deaf
dc.contributor.advisorKosinová, Barbora
dc.creatorPoštová, Barbora
dc.date.accessioned2017-04-27T21:57:33Z
dc.date.available2017-04-27T21:57:33Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38593
dc.description.abstractanotace: Tato práce vymezuje chybu a její typy, popisuje práci s chybou z pohledu učitele na základě informací z odborné literatury. Součástí práce je dotazníkové šetření, kdy se autorka ptala na dílčí otázky práce s chybou. Toto šetření proběhlo v období únor - začátek května 2011. Informace získané z odborné literatury a z odpovědí oslovených učitelů vyúsťují v navržený postup práce s chybou ve výuce českého jazyka pro neslyšící. Součástí práce je také přehled odborné literatury k tématu český jazyk pro neslyšící.cs_CZ
dc.description.abstractannotation: This work defines mistake and types of mistake, describe teacher's work with mistake in education with using informations from literature. One part of the work is questionnaire which wants some answers from teachers of czech language. This questionnaire was send to teachers and answers were obtained in the period from march to begin of may 2011. Main part of this work is procedure how work with mistake. Last part of the work is resumption of literature and papers in this subject.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectchybacs_CZ
dc.subjectpráce s chyboucs_CZ
dc.subjectčeský jazykcs_CZ
dc.subjectidentifikacecs_CZ
dc.subjectkorekcecs_CZ
dc.subjectinterpretacecs_CZ
dc.subjectvýuka neslyšícíchcs_CZ
dc.subjectmistakeen_US
dc.subjectwork with mistakeen_US
dc.subjectczech languageen_US
dc.subjectidentificationen_US
dc.subjectcorrectionen_US
dc.subjectexplicationen_US
dc.subjecteducation for deafen_US
dc.titleChyba a její využití ve výuce češtiny neslyšícíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-24
dc.description.departmentInstitute of Czech Language and Theory of Communicationen_US
dc.description.departmentÚstav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68882
dc.title.translatedMistake and use it in education of czech language for deafen_US
dc.contributor.refereePetráňová, Romana
dc.identifier.aleph001371005
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineDeaf Studiesen_US
thesis.degree.disciplineČeština v komunikaci neslyšícíchcs_CZ
thesis.degree.programDeaf Studiesen_US
thesis.degree.programČeština v komunikaci neslyšícíchcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Czech Language and Theory of Communicationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeština v komunikaci neslyšícíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enDeaf Studiesen_US
uk.degree-program.csČeština v komunikaci neslyšícíchcs_CZ
uk.degree-program.enDeaf Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csanotace: Tato práce vymezuje chybu a její typy, popisuje práci s chybou z pohledu učitele na základě informací z odborné literatury. Součástí práce je dotazníkové šetření, kdy se autorka ptala na dílčí otázky práce s chybou. Toto šetření proběhlo v období únor - začátek května 2011. Informace získané z odborné literatury a z odpovědí oslovených učitelů vyúsťují v navržený postup práce s chybou ve výuce českého jazyka pro neslyšící. Součástí práce je také přehled odborné literatury k tématu český jazyk pro neslyšící.cs_CZ
uk.abstract.enannotation: This work defines mistake and types of mistake, describe teacher's work with mistake in education with using informations from literature. One part of the work is questionnaire which wants some answers from teachers of czech language. This questionnaire was send to teachers and answers were obtained in the period from march to begin of may 2011. Main part of this work is procedure how work with mistake. Last part of the work is resumption of literature and papers in this subject.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
dc.identifier.lisID990013710050106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV