dc.contributor.advisor | Hájková, Vanda | |
dc.creator | Ondráčková, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T21:47:33Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T21:47:33Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38543 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | integrace | cs_CZ |
dc.subject | žák se speciálními vzdělávacími potřebami | cs_CZ |
dc.subject | alternativní způsoby hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | aktivizující výukové metody | cs_CZ |
dc.subject | kooperativní učení | cs_CZ |
dc.subject | projektová výuka | cs_CZ |
dc.subject | didaktická hra | cs_CZ |
dc.subject | kritické myšlení | cs_CZ |
dc.subject | vrstevnická podpora | cs_CZ |
dc.subject | využití informačních technologií | cs_CZ |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | student with special educational needs | en_US |
dc.subject | alternative grading | en_US |
dc.subject | activating teaching methodes | en_US |
dc.subject | kooperative learning | en_US |
dc.subject | project teaching | en_US |
dc.subject | didactic game | en_US |
dc.subject | crtical thinking | en_US |
dc.subject | peer tutoring support | en_US |
dc.subject | use of computer technology | en_US |
dc.title | Způsoby vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu školské integrace | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-06-09 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 106035 | |
dc.title.translated | Methods of teaching students with special educational needs in the process of integration | en_US |
dc.contributor.referee | Felcmanová, Lenka | |
dc.identifier.aleph | 001367486 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Czech Language Oriented at Education - Special Education Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Czech Language Oriented at Education - Special Education Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013674860106986 | |