dc.contributor.advisor | Kohnová, Jana | |
dc.creator | Kopecká, Hana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T21:45:26Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T21:45:26Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38533 | |
dc.description.abstract | Anotace: Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a části praktické. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole se zabývám klasifikací postižení s vymezením pojmu dětské mozkové obrny. Ve druhé kapitole popisuji metody a terapie u dětí s postižením se zaměřením na Vojtovu metodu, fyzioterapii a animoterapii. V kapitole třetí jsou zastoupeny pohybové terapie a aktivity u dětí s postižením. V této části přibližuji rozvoj psychomotoriky. Čtvrtá kapitola je zaměřena na popis praktických postupů žáků speciální školy, popisuji metody rozvoje hybnosti. Ve srovnávacích tabulkách jsou uvedeny výsledky aktivního pozorování a jednotlivé aktivity jsou srovnány v grafu. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | pohyb | cs_CZ |
dc.subject | aktivita | cs_CZ |
dc.subject | terapie | cs_CZ |
dc.subject | postižení | cs_CZ |
dc.subject | motorika | cs_CZ |
dc.subject | metoda | cs_CZ |
dc.subject | motivace | cs_CZ |
dc.subject | rozvoj | cs_CZ |
dc.subject | cvičení | cs_CZ |
dc.subject | děti | cs_CZ |
dc.subject | kooperace | cs_CZ |
dc.subject | vnímání | cs_CZ |
dc.subject | psychomotorika | cs_CZ |
dc.subject | dětská mozková obrna | cs_CZ |
dc.title | Pohybové aktivity a jejich vliv na zdraví a rozvoj jemné a hrubé motoriky u dětí s postižením | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-05-19 | |
dc.description.department | Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 99684 | |
dc.title.translated | Physical activities and their impact on health and development of fine and gross motor skills of children with disabilities | en_US |
dc.contributor.referee | Hájková, Vanda | |
dc.identifier.aleph | 001366782 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Anotace: Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a části praktické. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole se zabývám klasifikací postižení s vymezením pojmu dětské mozkové obrny. Ve druhé kapitole popisuji metody a terapie u dětí s postižením se zaměřením na Vojtovu metodu, fyzioterapii a animoterapii. V kapitole třetí jsou zastoupeny pohybové terapie a aktivity u dětí s postižením. V této části přibližuji rozvoj psychomotoriky. Čtvrtá kapitola je zaměřena na popis praktických postupů žáků speciální školy, popisuji metody rozvoje hybnosti. Ve srovnávacích tabulkách jsou uvedeny výsledky aktivního pozorování a jednotlivé aktivity jsou srovnány v grafu. | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013667820106986 | |