dc.contributor.advisor | Zemková, Jaroslava | |
dc.creator | Míková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T21:44:36Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T21:44:36Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38529 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. V práci je uvedeno základní vymezení středně těžké a těžké mentální retardace, popsány psychologické zvláštnosti jedinců s mentálním postižením, komunikační systémy a pomůcky augmentativní a alternativní komunikace a systém vzdělávání v základních školách speciálních. Bakalářská práce dále obsahuje výčet metod čtení, které se používají u žáků s mentálním postižením, popisuje průběh výuky čtení ve dvou základních školách speciálních a zachycuje, jak jsou na tom žáci se středně těžkým a těžkým mentálním postižením se čtením. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Bachelor thesis is focused on the education of pupils with mid-serious and serious intellectual disabilities. In the thesis is reffered to basic definition of mid-serious and serious mental retardation, described the psychological particularities of individuals with intellectual disabilities, communication systems and tools augmentative and alternative communication and system education in primary special schools. Bachelor thesis also contents enumeration of the methods of reading, which are used by pupils with intellectual disabilities, describes the process of teaching reading in two primary special schools and captures as to how pupils with mid-serious and serious intellectual disabilities in reading. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | mentální postižení | cs_CZ |
dc.subject | psychologické zvláštnosti | cs_CZ |
dc.subject | augmentativní a alternativní komunikace | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | metody čtení | cs_CZ |
dc.subject | intellectual disability | en_US |
dc.subject | psychological particularities | en_US |
dc.subject | augmentative and alternative communication | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | methods reading | en_US |
dc.title | Vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením zaměřené na výuku čtení | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 107413 | |
dc.title.translated | Education of pupils with mid-serious and serious intellectual disabilities focused on teaching reading | en_US |
dc.contributor.referee | Novotný, Josef | |
dc.identifier.aleph | 001363916 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. V práci je uvedeno základní vymezení středně těžké a těžké mentální retardace, popsány psychologické zvláštnosti jedinců s mentálním postižením, komunikační systémy a pomůcky augmentativní a alternativní komunikace a systém vzdělávání v základních školách speciálních. Bakalářská práce dále obsahuje výčet metod čtení, které se používají u žáků s mentálním postižením, popisuje průběh výuky čtení ve dvou základních školách speciálních a zachycuje, jak jsou na tom žáci se středně těžkým a těžkým mentálním postižením se čtením. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Bachelor thesis is focused on the education of pupils with mid-serious and serious intellectual disabilities. In the thesis is reffered to basic definition of mid-serious and serious mental retardation, described the psychological particularities of individuals with intellectual disabilities, communication systems and tools augmentative and alternative communication and system education in primary special schools. Bachelor thesis also contents enumeration of the methods of reading, which are used by pupils with intellectual disabilities, describes the process of teaching reading in two primary special schools and captures as to how pupils with mid-serious and serious intellectual disabilities in reading. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013639160106986 | |