Počítač doma a ve škole s ohledem na rizika ohrožující osobnostní rozvoj dítěte
Computer at home and at school with regard to the risks to the childs personal development
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38464Identifikátory
SIS: 90351
Kolekce
- Kvalifikační práce [23420]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Horník, Vlastimil
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
7. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
počítač, škola, vzdělávání, vyučování, CD-ROM, e-learning, internet, sociální sítě, kyberšikana, počítačové hry, závislost, mediální výchova, minimalizace rizikKlíčová slova (anglicky)
computer, school, education, teaching, CD-ROM, e-learning, internet, social networking, cyberbullying, computer games, addicition, media education, minimize riskBakalářská práce s názvem: "Počítač doma a ve škole, s ohledem na rizika ohrožující osobnostní rozvoj dítěte", pojednává o možnostech využití počítače ve škole, hlavně pak při výuce, a doma ve volném čase dítěte. Práce zdůrazňuje i rizika vyplývající z nesprávného užití informačních a komunikačních technologií ( hlavně počítače a internetu) a nabízí řešení k minimalizaci těchto rizik. Cílem je i seznámit čtenáře s nově vznikajícími fenomény v důsledku užívaní počítače jako jsou dnes již rozsáhlé sociální sítě, kyberšikana a "závislost" vznikající na internetu či počítačových hrách.
This thesis on "Computer at home and at school, having regard to the risks to the child's personality development", discusses how to use computers in school, especially in the education, home and leisure of the child. Work emphasizes the risks resulting from improper use of information and communication technology (especially computers and the Internet) and offers solutions to minimize these risks. The aim is to acquaint the reader with the emerging phenomena due to using computers, such as the already extensive social networking, cyberbullying and "addiction" emerging on the Internet and computer games.