Show simple item record

Playing as a teaching and educational method
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorVacková, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-27T21:28:40Z
dc.date.available2017-04-27T21:28:40Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38450
dc.description.abstractSmyslem předložené práce je seznámit čtenáře se hrou jako vyučovací a výchovnou metodou. Hra je nejpřirozenější aktivitou dítěte. Každý pedagog by se proto měl seznámit s možnostmi zařazování her do výchovné a vzdělávací činnosti. Existuje mnoho definic hry, některé z nich ve své práci uvádím a představuji také konkrétní ukázky her, členěné dle jejich zaměření. Snažila jsem se obsáhnout a pojmenovat významné vlivy, které na správný a zdravý průběh hry působí. V rámci vlastní pedagogické praxe jsem aplikovala vybrané hry na své studenty a snažila se postihnout jejich efektivitu i popularitu. Součástí práce je kapitola o hře v různých vývojových etapách. Zde uvádím možné hry, hračky a herní aktivity, vhodné a přiměřené daným vývojovým etapám. Výsledkem je teoretický základ, na který bych ráda v budoucnu navázala.cs_CZ
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to introduce game as a teaching and educational method. Game is the most natural activity of a child. Therefore, every teacher should be familiar with possibilities of classifying games into educational activities. There are many definitions of games, I mention some of them in my work, and I also present examples of games, classified according to their specialization. I tried to contain important factors that operate on the proper course of the healthy and active game. As part of my pedagogical practice, I applied the selected games to students and I tried to affect their effectiveness and popularity. One part of my work is a chapter about games in different developmental stages. I present the possible games, toys and activities, appropriate and proportionate to different developmental steps. The result is a theoretical base I would like to develop in my next research.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecthracs_CZ
dc.subjectvyučovací metodacs_CZ
dc.subjectaktivizační metodacs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectučenícs_CZ
dc.subjectgameen_US
dc.subjectteaching methoden_US
dc.subjectactivation methoden_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.titleHra jako vyučovací a výchovná metodacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-09
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId89961
dc.title.translatedPlaying as a teaching and educational methoden_US
dc.contributor.refereeKoťa, Jaroslav
dc.identifier.aleph001401080
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csSmyslem předložené práce je seznámit čtenáře se hrou jako vyučovací a výchovnou metodou. Hra je nejpřirozenější aktivitou dítěte. Každý pedagog by se proto měl seznámit s možnostmi zařazování her do výchovné a vzdělávací činnosti. Existuje mnoho definic hry, některé z nich ve své práci uvádím a představuji také konkrétní ukázky her, členěné dle jejich zaměření. Snažila jsem se obsáhnout a pojmenovat významné vlivy, které na správný a zdravý průběh hry působí. V rámci vlastní pedagogické praxe jsem aplikovala vybrané hry na své studenty a snažila se postihnout jejich efektivitu i popularitu. Součástí práce je kapitola o hře v různých vývojových etapách. Zde uvádím možné hry, hračky a herní aktivity, vhodné a přiměřené daným vývojovým etapám. Výsledkem je teoretický základ, na který bych ráda v budoucnu navázala.cs_CZ
uk.abstract.enThe purpose of this thesis is to introduce game as a teaching and educational method. Game is the most natural activity of a child. Therefore, every teacher should be familiar with possibilities of classifying games into educational activities. There are many definitions of games, I mention some of them in my work, and I also present examples of games, classified according to their specialization. I tried to contain important factors that operate on the proper course of the healthy and active game. As part of my pedagogical practice, I applied the selected games to students and I tried to affect their effectiveness and popularity. One part of my work is a chapter about games in different developmental stages. I present the possible games, toys and activities, appropriate and proportionate to different developmental steps. The result is a theoretical base I would like to develop in my next research.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014010800106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV