dc.contributor.advisor | Kasíková, Hana | |
dc.creator | Vacková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T21:28:40Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T21:28:40Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38450 | |
dc.description.abstract | Smyslem předložené práce je seznámit čtenáře se hrou jako vyučovací a výchovnou metodou. Hra je nejpřirozenější aktivitou dítěte. Každý pedagog by se proto měl seznámit s možnostmi zařazování her do výchovné a vzdělávací činnosti. Existuje mnoho definic hry, některé z nich ve své práci uvádím a představuji také konkrétní ukázky her, členěné dle jejich zaměření. Snažila jsem se obsáhnout a pojmenovat významné vlivy, které na správný a zdravý průběh hry působí. V rámci vlastní pedagogické praxe jsem aplikovala vybrané hry na své studenty a snažila se postihnout jejich efektivitu i popularitu. Součástí práce je kapitola o hře v různých vývojových etapách. Zde uvádím možné hry, hračky a herní aktivity, vhodné a přiměřené daným vývojovým etapám. Výsledkem je teoretický základ, na který bych ráda v budoucnu navázala. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The purpose of this thesis is to introduce game as a teaching and educational method. Game is the most natural activity of a child. Therefore, every teacher should be familiar with possibilities of classifying games into educational activities. There are many definitions of games, I mention some of them in my work, and I also present examples of games, classified according to their specialization. I tried to contain important factors that operate on the proper course of the healthy and active game. As part of my pedagogical practice, I applied the selected games to students and I tried to affect their effectiveness and popularity. One part of my work is a chapter about games in different developmental stages. I present the possible games, toys and activities, appropriate and proportionate to different developmental steps. The result is a theoretical base I would like to develop in my next research. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | hra | cs_CZ |
dc.subject | vyučovací metoda | cs_CZ |
dc.subject | aktivizační metoda | cs_CZ |
dc.subject | motivace | cs_CZ |
dc.subject | učení | cs_CZ |
dc.subject | game | en_US |
dc.subject | teaching method | en_US |
dc.subject | activation method | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | learning | en_US |
dc.title | Hra jako vyučovací a výchovná metoda | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-09 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 89961 | |
dc.title.translated | Playing as a teaching and educational method | en_US |
dc.contributor.referee | Koťa, Jaroslav | |
dc.identifier.aleph | 001401080 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Smyslem předložené práce je seznámit čtenáře se hrou jako vyučovací a výchovnou metodou. Hra je nejpřirozenější aktivitou dítěte. Každý pedagog by se proto měl seznámit s možnostmi zařazování her do výchovné a vzdělávací činnosti. Existuje mnoho definic hry, některé z nich ve své práci uvádím a představuji také konkrétní ukázky her, členěné dle jejich zaměření. Snažila jsem se obsáhnout a pojmenovat významné vlivy, které na správný a zdravý průběh hry působí. V rámci vlastní pedagogické praxe jsem aplikovala vybrané hry na své studenty a snažila se postihnout jejich efektivitu i popularitu. Součástí práce je kapitola o hře v různých vývojových etapách. Zde uvádím možné hry, hračky a herní aktivity, vhodné a přiměřené daným vývojovým etapám. Výsledkem je teoretický základ, na který bych ráda v budoucnu navázala. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The purpose of this thesis is to introduce game as a teaching and educational method. Game is the most natural activity of a child. Therefore, every teacher should be familiar with possibilities of classifying games into educational activities. There are many definitions of games, I mention some of them in my work, and I also present examples of games, classified according to their specialization. I tried to contain important factors that operate on the proper course of the healthy and active game. As part of my pedagogical practice, I applied the selected games to students and I tried to affect their effectiveness and popularity. One part of my work is a chapter about games in different developmental stages. I present the possible games, toys and activities, appropriate and proportionate to different developmental steps. The result is a theoretical base I would like to develop in my next research. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014010800106986 | |