Show simple item record

Prevention of socially pathological effects in Elementary school
dc.contributor.advisorDvořáček, Jiří
dc.creatorVamberský, Radim
dc.date.accessioned2017-04-27T20:43:14Z
dc.date.available2017-04-27T20:43:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38242
dc.description.abstractPráce je zaměřena na oblast prevence sociálně patologických jevů na základní škole neboť právě ona má velký vliv na dospívající mládež. Stěžejním bodem práce bylo zjištění úrovně prevence sociálně patologických jevů na jednotlivých školách. Pro srovnání byl proveden výzkum na vybraném vzorku základních škol městského a vesnického typu. Z metodologického hlediska byl použit nestandardizovaný dotazník pro pracovníky vybraných základních škol. Výzkumná část byla rozšířena o vlastní praktickou zkušenost autora při provádění prevence u žáků 1. až 9. třídy ZŠ.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is focused on sphere of the prevention of socially pathological effects in elementary school because only her has a great influence on teenagers. The main point of the study was to examine the level of prevention of socially pathological effects in individual schools. For comparison was made on Forcomparison, was made an research on a chosen sample of primary schools of urban and village type. According to methodological terms, was used substandard questionnaire used for personnel of selected primary schools. The research part was expanded to include the author's own practical experience in the implementation of prevention for children from 1 to 9th class of primary school.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectTrestný čincs_CZ
dc.subjecttrestní odpovědnostcs_CZ
dc.subjectprevencecs_CZ
dc.subjectvýchovacs_CZ
dc.subjectlegislativacs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectmládežcs_CZ
dc.subjectmladistvýcs_CZ
dc.subjectdelikvencecs_CZ
dc.subjectosobnostcs_CZ
dc.subjectdědičnostcs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectkriminalitacs_CZ
dc.subjectCriminal offenceen_US
dc.subjectcriminal liabilityen_US
dc.subjectpreventionen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectlegislationen_US
dc.subjectelementary schoolen_US
dc.subjectyouthen_US
dc.subjectadolescenten_US
dc.subjectdeliquencyen_US
dc.subjectpersonalityen_US
dc.subjectinheritanceen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectcrimeen_US
dc.titlePrevence sociálně patologických jevů na Základní školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-05-20
dc.description.departmentÚstav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId99698
dc.title.translatedPrevention of socially pathological effects in Elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeNovotná, Jiřina
dc.identifier.aleph001366737
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce je zaměřena na oblast prevence sociálně patologických jevů na základní škole neboť právě ona má velký vliv na dospívající mládež. Stěžejním bodem práce bylo zjištění úrovně prevence sociálně patologických jevů na jednotlivých školách. Pro srovnání byl proveden výzkum na vybraném vzorku základních škol městského a vesnického typu. Z metodologického hlediska byl použit nestandardizovaný dotazník pro pracovníky vybraných základních škol. Výzkumná část byla rozšířena o vlastní praktickou zkušenost autora při provádění prevence u žáků 1. až 9. třídy ZŠ.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is focused on sphere of the prevention of socially pathological effects in elementary school because only her has a great influence on teenagers. The main point of the study was to examine the level of prevention of socially pathological effects in individual schools. For comparison was made on Forcomparison, was made an research on a chosen sample of primary schools of urban and village type. According to methodological terms, was used substandard questionnaire used for personnel of selected primary schools. The research part was expanded to include the author's own practical experience in the implementation of prevention for children from 1 to 9th class of primary school.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990013667370106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV