Prevence sociálně patologických jevů na Základní škole
Prevention of socially pathological effects in Elementary school
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38242Identifikátory
SIS: 99698
Kolekce
- Kvalifikační práce [19347]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Novotná, Jiřina
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Vychovatelství
Katedra / ústav / klinika
Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství
Datum obhajoby
20. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Trestný čin, trestní odpovědnost, prevence, výchova, legislativa, základní škola, mládež, mladistvý, delikvence, osobnost, dědičnost, rodina, škola, kriminalitaKlíčová slova (anglicky)
Criminal offence, criminal liability, prevention, education, legislation, elementary school, youth, adolescent, deliquency, personality, inheritance, family, school, crimePráce je zaměřena na oblast prevence sociálně patologických jevů na základní škole neboť právě ona má velký vliv na dospívající mládež. Stěžejním bodem práce bylo zjištění úrovně prevence sociálně patologických jevů na jednotlivých školách. Pro srovnání byl proveden výzkum na vybraném vzorku základních škol městského a vesnického typu. Z metodologického hlediska byl použit nestandardizovaný dotazník pro pracovníky vybraných základních škol. Výzkumná část byla rozšířena o vlastní praktickou zkušenost autora při provádění prevence u žáků 1. až 9. třídy ZŠ.
The thesis is focused on sphere of the prevention of socially pathological effects in elementary school because only her has a great influence on teenagers. The main point of the study was to examine the level of prevention of socially pathological effects in individual schools. For comparison was made on Forcomparison, was made an research on a chosen sample of primary schools of urban and village type. According to methodological terms, was used substandard questionnaire used for personnel of selected primary schools. The research part was expanded to include the author's own practical experience in the implementation of prevention for children from 1 to 9th class of primary school.