Show simple item record

Modern Japanese school system
dc.contributor.advisorSýkora, Jan
dc.creatorRecová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-27T20:40:31Z
dc.date.available2017-04-27T20:40:31Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38229
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je role a funkce japonských učitelů. V práci popíši jejich postavení v japonské společnosti, profil, kvalifikaci, profesi a vývoj učitelství. Cílem práce je zkoumání této problematiky v časovém rozmezí od 80. let 20. století dodnes s důrazem na 90. léta, odvození základních problémů a navržení vhodných řešení budoucího vývoje učitelství v Japonsku.cs_CZ
dc.description.abstractThe theme of this work is the role and functions of the Japanese teachers. In my work I will describe their position in the Japanese society, profile, qualification, profession and its history. The aim of this work is examining these questions from 80's of the twentieth century until now with emphasis on 90's, deriving the basic problems and and suggestion of appropriate solutions for future development of teaching in Japan.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleModerní japonské školstvícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-15
dc.description.departmentInstitute of East Asian Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav Dálného východucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId91925
dc.title.translatedModern Japanese school systemen_US
dc.contributor.refereeLabus, David
dc.identifier.aleph001452120
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJapanese Studiesen_US
thesis.degree.disciplineJaponská studiacs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav Dálného východucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of East Asian Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csJaponská studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enJapanese Studiesen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTématem bakalářské práce je role a funkce japonských učitelů. V práci popíši jejich postavení v japonské společnosti, profil, kvalifikaci, profesi a vývoj učitelství. Cílem práce je zkoumání této problematiky v časovém rozmezí od 80. let 20. století dodnes s důrazem na 90. léta, odvození základních problémů a navržení vhodných řešení budoucího vývoje učitelství v Japonsku.cs_CZ
uk.abstract.enThe theme of this work is the role and functions of the Japanese teachers. In my work I will describe their position in the Japanese society, profile, qualification, profession and its history. The aim of this work is examining these questions from 80's of the twentieth century until now with emphasis on 90's, deriving the basic problems and and suggestion of appropriate solutions for future development of teaching in Japan.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav Dálného východucs_CZ
dc.identifier.lisID990014521200106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV