Zobrazit minimální záznam

Educational needs analysis (research)
dc.contributor.advisorReichel, Jiří
dc.creatorCharvátová, Eva
dc.date.accessioned2017-04-27T20:08:44Z
dc.date.available2017-04-27T20:08:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38079
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou vzdělávacích potřeb na oddělení call centra v konkrétní společnosti. Cílem analýzy bylo zjistit příčinu nedostatečného výkonu v oblastech, které se přímo týkají vzdělávání v této společnosti. Postupně je uvedeno hledání klíčových oblastí pro výzkum a tvorba výzkumné otázky, kterou je informovanost pracovníků o vzdělávání. Následuje rozhodnutí o kvalitativním typu výzkumu a metodách sběru dat, jako je dotazování formou dotazníku, skryté pozorování a studium dokumentů. Získaná data jsou transkripována a kódována tak, aby bylo možné je analyzovat. Práce ukazuje, že informovanost o vzdělávání není v této skupině pracovníků dostatečná ani stejnorodá. Navrhovaný další postup obsahuje okamžitou změnu komunikace a struktury plánovaného vzdělávání, v delším časovém horizontu je pak nutné provést novou, komplexní analýzu. Práce popisuje nejen postup doporučený odbornou literaturou, ale i skutečný průběh celého procesu včetně změn, které si vynutil provoz call centra.cs_CZ
dc.description.abstractGraduation theses considers training needs analysis at concrete company's call center. Analysis goal is to find out reason of insuficient service in areas concerning company education. The theses mentions exploring key areas and formulize key question of research, which is what employees know about education. Taking decision aboute qualitative type of research and data acquisiton method, such as questionnaire, observation and document analysis, follows. Collected data are transcribed and encoded to allowed deeper analysis. Theses proofs that level of knowing between the employees is not sufficient and homogenous. Suggested action plan concern immediate change of communication and following education structure and long term recommendation, which is need of new, proper and complex analysis. Theses describes regular procedure advised by technical literature as well as true experience including changes forced by call center operating.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectanalýza vzdělávacích potřebcs_CZ
dc.subjectfiremní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectsběr datcs_CZ
dc.subjectpozorovánícs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectstudium dokumentůcs_CZ
dc.subjecttranskripce datcs_CZ
dc.subjectkódování datcs_CZ
dc.subjecteducational needs analysisen_US
dc.subjectcompany educationen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectdata acquisitionen_US
dc.subjectobservationen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectdocument analysisen_US
dc.subjectdata transcriptionen_US
dc.subjectdata encodingen_US
dc.titleAnalýza vzdělávacích potřeb (výzkum)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-22
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId93047
dc.title.translatedEducational needs analysis (research)en_US
dc.contributor.refereeŠnýdrová, Ivana
dc.identifier.aleph001369782
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá analýzou vzdělávacích potřeb na oddělení call centra v konkrétní společnosti. Cílem analýzy bylo zjistit příčinu nedostatečného výkonu v oblastech, které se přímo týkají vzdělávání v této společnosti. Postupně je uvedeno hledání klíčových oblastí pro výzkum a tvorba výzkumné otázky, kterou je informovanost pracovníků o vzdělávání. Následuje rozhodnutí o kvalitativním typu výzkumu a metodách sběru dat, jako je dotazování formou dotazníku, skryté pozorování a studium dokumentů. Získaná data jsou transkripována a kódována tak, aby bylo možné je analyzovat. Práce ukazuje, že informovanost o vzdělávání není v této skupině pracovníků dostatečná ani stejnorodá. Navrhovaný další postup obsahuje okamžitou změnu komunikace a struktury plánovaného vzdělávání, v delším časovém horizontu je pak nutné provést novou, komplexní analýzu. Práce popisuje nejen postup doporučený odbornou literaturou, ale i skutečný průběh celého procesu včetně změn, které si vynutil provoz call centra.cs_CZ
uk.abstract.enGraduation theses considers training needs analysis at concrete company's call center. Analysis goal is to find out reason of insuficient service in areas concerning company education. The theses mentions exploring key areas and formulize key question of research, which is what employees know about education. Taking decision aboute qualitative type of research and data acquisiton method, such as questionnaire, observation and document analysis, follows. Collected data are transcribed and encoded to allowed deeper analysis. Theses proofs that level of knowing between the employees is not sufficient and homogenous. Suggested action plan concern immediate change of communication and following education structure and long term recommendation, which is need of new, proper and complex analysis. Theses describes regular procedure advised by technical literature as well as true experience including changes forced by call center operating.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990013697820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV