Zobrazit minimální záznam

Quantitative Analysis of a History Textbook Series
dc.contributor.advisorEliáš, Vojtěch
dc.creatorTejkal, Josef
dc.date.accessioned2017-04-27T20:02:42Z
dc.date.available2017-04-27T20:02:42Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38053
dc.description.abstractBakalářská práce KVANTITATIVNÍ ANALÝZA JEDNÉ ŘADY UČEBNIC DĚJEPISU Autor práce: Josef Tejkal Vedoucí práce: Dr. Vojtěch Eliáš PRAHA 2010 Resumé Cílem bakalářské práce s názvem "Kvantitativní analýza jedné řady učebnic dějepisu" je analyzovat zastoupení křesťanské a církevní tématiky v učebnicích dějepisu pro 6. až 9. ročník základních škol, respektive 1. až 4. ročník osmiletých gymnázií. Autor práce v analýze sleduje nejen to, jaké je objemové zastoupení sledované tématiky v celku učební látky, ale sleduje také významový aspekt, tedy jaká pozornost je dané tématice v učebnicích věnována. Z obojího hlediska pak provádí celkové hodnocení jednotlivých učebnic a vyvozuje, jaký celkový obraz o dané tématice je žákům předkládán, což se snaží dát do vzájemné vazby k aktuálním postojům mladé generace vůči otázkám křesťanství a církve obecně.cs_CZ
dc.description.abstractAnglická anotace The aim of bachelor thesis titeled "Quantitative analysis of a Textbook of History" analyze the representation of Christian and religious themes in the history books for the 6th to 9th year primary schools, respectively, for the first to 4th year of the eight-year grammar schools. Author of the work follows not only what is volumetric representation of the reference topic in the whole didactic material, but also pursues the aspekt of the signifikance, ie what is the focus of the subject matter in textbooks devoted. From the perspective of both then carry out an overall evaluation of textbooks and deduces what the full picture of the subject matter is presented to pupils, which seeks to put into the interactions of the current attitudes of young people towards the issues of Christianity and the Church in general. Key words: Quantitative Analysis, Textbook of History, Christianity and Church, primary School, grammar Schoolen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Katolická teologická fakultacs_CZ
dc.titleKvantitativní analýza jedné řady učebnic dějepisucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-06
dc.description.departmentDepartment of Pastoral Theology and Law Sciencesen_US
dc.description.departmentKatedra pastorálních oborů a právních vědcs_CZ
dc.description.facultyCatholic Theological Facultyen_US
dc.description.facultyKatolická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId72030
dc.title.translatedQuantitative Analysis of a History Textbook Seriesen_US
dc.contributor.refereeOpatrný, Aleš
dc.identifier.aleph001365229
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTheological educationen_US
thesis.degree.disciplineTeologické naukycs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-name.csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csKTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csTeologické naukycs_CZ
uk.degree-discipline.enTheological educationen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce KVANTITATIVNÍ ANALÝZA JEDNÉ ŘADY UČEBNIC DĚJEPISU Autor práce: Josef Tejkal Vedoucí práce: Dr. Vojtěch Eliáš PRAHA 2010 Resumé Cílem bakalářské práce s názvem "Kvantitativní analýza jedné řady učebnic dějepisu" je analyzovat zastoupení křesťanské a církevní tématiky v učebnicích dějepisu pro 6. až 9. ročník základních škol, respektive 1. až 4. ročník osmiletých gymnázií. Autor práce v analýze sleduje nejen to, jaké je objemové zastoupení sledované tématiky v celku učební látky, ale sleduje také významový aspekt, tedy jaká pozornost je dané tématice v učebnicích věnována. Z obojího hlediska pak provádí celkové hodnocení jednotlivých učebnic a vyvozuje, jaký celkový obraz o dané tématice je žákům předkládán, což se snaží dát do vzájemné vazby k aktuálním postojům mladé generace vůči otázkám křesťanství a církve obecně.cs_CZ
uk.abstract.enAnglická anotace The aim of bachelor thesis titeled "Quantitative analysis of a Textbook of History" analyze the representation of Christian and religious themes in the history books for the 6th to 9th year primary schools, respectively, for the first to 4th year of the eight-year grammar schools. Author of the work follows not only what is volumetric representation of the reference topic in the whole didactic material, but also pursues the aspekt of the signifikance, ie what is the focus of the subject matter in textbooks devoted. From the perspective of both then carry out an overall evaluation of textbooks and deduces what the full picture of the subject matter is presented to pupils, which seeks to put into the interactions of the current attitudes of young people towards the issues of Christianity and the Church in general. Key words: Quantitative Analysis, Textbook of History, Christianity and Church, primary School, grammar Schoolen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Katolická teologická fakulta, Katedra pastorálních oborů a právních vědcs_CZ
dc.identifier.lisID990013652290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV