dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Tláskalová, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T08:55:15Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T08:55:15Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3803 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je zamyslet se nad novým přístupem k předškolákům ve škole, na které pracuji. Jako výchovný poradce se snažím, aby se naše škola zařadila mezi skupinu škol, které se o své budoucí žáčky starají už v době, kdy jsou ještě předškoláci a myslím, že se nám to začíná dařit. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Cílem této práce je zamyslet se nad novým přístupem k předškolákům ve škole, na které pracuji. Jako výchovný poradce se snažím, aby se naše škola zařadila mezi skupinu škol, které se o své budoucí žáčky starají už v době, kdy jsou ještě předškoláci a myslím, že se nám to začíná dařit. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vstup dítěte do školy- předškolní příprava na rozvoj prvopočátečního čtení a psaní | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-18 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 21317 | |
dc.title.translated | The Enrolment of Children in School - The Effect of Pre-School Preparation on the Development of First Computer Reading and Writing Skills | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000452353 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této práce je zamyslet se nad novým přístupem k předškolákům ve škole, na které pracuji. Jako výchovný poradce se snažím, aby se naše škola zařadila mezi skupinu škol, které se o své budoucí žáčky starají už v době, kdy jsou ještě předškoláci a myslím, že se nám to začíná dařit. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Cílem této práce je zamyslet se nad novým přístupem k předškolákům ve škole, na které pracuji. Jako výchovný poradce se snažím, aby se naše škola zařadila mezi skupinu škol, které se o své budoucí žáčky starají už v době, kdy jsou ještě předškoláci a myslím, že se nám to začíná dařit. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990004523530106986 | |