Show simple item record

Multi-Cultural Education at Primary Schools
dc.contributor.advisorŠotolová, Eva
dc.creatorBurešová, Eva
dc.date.accessioned2017-03-27T08:51:14Z
dc.date.available2017-03-27T08:51:14Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3789
dc.description.abstractDie Diplomarbeit befasst sich die Problematik der multikulturellen Erziehung, die Eingliederung von Faktoren der multikulturellen Erziehung im Schulausbildungsprogramm. Das erste Kapitel widmet sich der Charakteristik des Namens der multikulturellen Erziehung, den Faktoren, die zu dieser Problematik sich beziehen, und des Verhältnisses der multikulturellen Erziehung zu den anderen Wissenschaften.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou multikulturní výchovy, začleněním prvků multikulturní výchovy do školního vzdělávacího programu. Vymezením pojmu multikulturní výchova , pojmů vztahujících se k této problematice a vztahem multikulturní výchovy k dalším vědám je věnována kapitola první. Na mezinárodní a českou legislativu, která se zaměřuje na práva etnik, národnostních menšin je zaměřena druhá kapitola. Tématem třetí kapitoly je srovnání evropských států a České republiky ,jak jsou uplatňovány prvky multikulturní výchovy v oblasti školství. Problematice diskriminace , jejich projevů je věnována kapitola čtyři. Pátá kapitola se zabývá legislativou vymezující pojem diskriminace, trestním postihem projevů diskriminace. V šesté kapitole jsou popsány cíle multikulturní výchovy . V praktické části je soustředěna pozornost na návrh projektu průřezového tématu Multikulturní výchovy, který je součástí školního vzdělávacího programu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMultikulturní výchova na základní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-25
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId21073
dc.title.translatedMulti-Cultural Education at Primary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeMrkosová, Eva
dc.identifier.aleph001223216
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou multikulturní výchovy, začleněním prvků multikulturní výchovy do školního vzdělávacího programu. Vymezením pojmu multikulturní výchova , pojmů vztahujících se k této problematice a vztahem multikulturní výchovy k dalším vědám je věnována kapitola první. Na mezinárodní a českou legislativu, která se zaměřuje na práva etnik, národnostních menšin je zaměřena druhá kapitola. Tématem třetí kapitoly je srovnání evropských států a České republiky ,jak jsou uplatňovány prvky multikulturní výchovy v oblasti školství. Problematice diskriminace , jejich projevů je věnována kapitola čtyři. Pátá kapitola se zabývá legislativou vymezující pojem diskriminace, trestním postihem projevů diskriminace. V šesté kapitole jsou popsány cíle multikulturní výchovy . V praktické části je soustředěna pozornost na návrh projektu průřezového tématu Multikulturní výchovy, který je součástí školního vzdělávacího programu.cs_CZ
uk.abstract.enDie Diplomarbeit befasst sich die Problematik der multikulturellen Erziehung, die Eingliederung von Faktoren der multikulturellen Erziehung im Schulausbildungsprogramm. Das erste Kapitel widmet sich der Charakteristik des Namens der multikulturellen Erziehung, den Faktoren, die zu dieser Problematik sich beziehen, und des Verhältnisses der multikulturellen Erziehung zu den anderen Wissenschaften.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012232160106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV