Zobrazit minimální záznam

Analysis of Green Doors Civic Association Communication Strategy in 2009 - 2010
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorBednářová, Ivana
dc.date.accessioned2017-04-27T17:20:43Z
dc.date.available2017-04-27T17:20:43Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37315
dc.description.abstractBakalářská práce Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009 - 2010 demonstruje aplikaci marketingových principů a technik v prostředí českého neziskového sektoru na případu občanského sdružení Green Doors. Toto sdružení se zabývá pracovní a sociální rehabilitací lidí, kteří onemocněli schizofrenií či jinou schizotypální poruchou. Práce popisuje a hodnotí jak celkovou komunikační strategii sdružení k různým cílovým skupinám, tak jednotlivé nástroje marketingové komunikace z hlediska naplňování různých teoretických přístupů. Na základě různých záměrů komunikace chápe sdružení komunikaci s vnějším prostředím na třech různých úrovních, a sice Marketingová komunikace, Fundraising a Sociální marketing. Práce zasazuje marketingovou komunikaci sdružení také do kontextu marketingového mixu, který byl pro potřeby nekomerční sféry rozšířen o další 4P - Public, Partnership, Policy a Purse String. Sociální marketingovou komunikaci pak analyzuje prostřednictvím metody sedmi bran, které představují jednotlivé bariéry v mysli příjemce sdělení, které nezisková organizace musí na cestě ke změně postoje či chování jedince překonat. Práce se rovněž snaží postihnout jednotlivé aspekty tržního prostředí, které mají vliv na fungování i komunikaci Green Doors a v tomto prostředí...cs_CZ
dc.description.abstractThesis Analysis of Green Doors Civic Association Communication Strategy in 2009 - 2010 illustrates application of marketing principles and techniques in the czech non-profit sector on case of Green Doors Civic Association. This association provides labour and social rehabilitation to people with shizophrenia or another shizotypal disorder. Thesis describes and reviews not only the organization communication strategy for a different target segments as a whole but also each marketing communication instrument in terms of different theorethical principles used. According to a different communication purposes association perceive its communication with the external enviroment on the three different levels - Promotion, Fundraising and Social Marketing. Thesis shows asscociation communication in connection to marketing mix that was extended in non-profit enviroment by another 4P - Public, Partnership, Policy and Purse String. It analyzes the application of seven doors method in terms of organization social marketing communication. Seven doors represent seven barriers in recipients mind that non-profit organization have to overcome on the way of change recipients attitudes or behaviour. Thesis also tries to involve each aspects of market eviroment which affects Green Doors operation and communication. It...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectneziskový sektor v ČRcs_CZ
dc.subjectsociální marketingcs_CZ
dc.subjectfundraisingcs_CZ
dc.subjectpracovní rehabilitacecs_CZ
dc.subject8Pcs_CZ
dc.subjectsedm bran nekomerčního marketingucs_CZ
dc.subjectnon-profit sector in Czech Republicen_US
dc.subjectsocial marketingen_US
dc.subjectfundraisingen_US
dc.subjectlabour rehabilitationen_US
dc.subject8Pen_US
dc.subjectseven doors of non-profit marketingen_US
dc.titleAnalýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009-10cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101149
dc.title.translatedAnalysis of Green Doors Civic Association Communication Strategy in 2009 - 2010en_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001369285
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009 - 2010 demonstruje aplikaci marketingových principů a technik v prostředí českého neziskového sektoru na případu občanského sdružení Green Doors. Toto sdružení se zabývá pracovní a sociální rehabilitací lidí, kteří onemocněli schizofrenií či jinou schizotypální poruchou. Práce popisuje a hodnotí jak celkovou komunikační strategii sdružení k různým cílovým skupinám, tak jednotlivé nástroje marketingové komunikace z hlediska naplňování různých teoretických přístupů. Na základě různých záměrů komunikace chápe sdružení komunikaci s vnějším prostředím na třech různých úrovních, a sice Marketingová komunikace, Fundraising a Sociální marketing. Práce zasazuje marketingovou komunikaci sdružení také do kontextu marketingového mixu, který byl pro potřeby nekomerční sféry rozšířen o další 4P - Public, Partnership, Policy a Purse String. Sociální marketingovou komunikaci pak analyzuje prostřednictvím metody sedmi bran, které představují jednotlivé bariéry v mysli příjemce sdělení, které nezisková organizace musí na cestě ke změně postoje či chování jedince překonat. Práce se rovněž snaží postihnout jednotlivé aspekty tržního prostředí, které mají vliv na fungování i komunikaci Green Doors a v tomto prostředí...cs_CZ
uk.abstract.enThesis Analysis of Green Doors Civic Association Communication Strategy in 2009 - 2010 illustrates application of marketing principles and techniques in the czech non-profit sector on case of Green Doors Civic Association. This association provides labour and social rehabilitation to people with shizophrenia or another shizotypal disorder. Thesis describes and reviews not only the organization communication strategy for a different target segments as a whole but also each marketing communication instrument in terms of different theorethical principles used. According to a different communication purposes association perceive its communication with the external enviroment on the three different levels - Promotion, Fundraising and Social Marketing. Thesis shows asscociation communication in connection to marketing mix that was extended in non-profit enviroment by another 4P - Public, Partnership, Policy and Purse String. It analyzes the application of seven doors method in terms of organization social marketing communication. Seven doors represent seven barriers in recipients mind that non-profit organization have to overcome on the way of change recipients attitudes or behaviour. Thesis also tries to involve each aspects of market eviroment which affects Green Doors operation and communication. It...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013692850106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV