Show simple item record

We grew up on Sunar-mark. communication in the area of infant formula
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorFišer, Ondřej
dc.date.accessioned2017-04-27T17:17:37Z
dc.date.available2017-04-27T17:17:37Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37301
dc.description.abstractBakalářská práce Vyrostli jsme na Sunaru - marketingová komunikace v oblasti kojenecké výživy pojednává o problematice propagace kojenecké výživy se zaměřením na komunikaci značky Sunar. K lepšímu pochopení souvislostí slouží úvod do historie kojení a vývoje umělé kojenecké výživy. Následuje případová studie kauzy společnosti Nestlé, jež znamenala významné změny ve vnímání problematiky marketingu kojenecké výživy a v právních úpravách omezujících výrazně možnosti marketingové komunikace v tomto segmentu. Stručně je uvedena i legislativa týkající se této problematiky. Po stručném představení společnosti Hero a značky Sunar pak následuje samotná analýza a popis jednotlivých prvků užitých ve vybraných vzorcích reklamního materiálu, které jsou zasazeny do širšího společenského a historického kontextu a konfrontovány na základě obecných teorií marketingové komunikace. Práce též zmiňuje nejdůležitější nevládní organizace podporující kojení a jejich aktivity. Celá práce má za cíl přiblížit způsob komunikace značky Sunar vycházející z vnímání značky spotřebiteli a shrnout poznatky z oblasti komunikačních strategií firem vyrábějících produkty kojenecké a dětské výživy.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis We grew up on Sunar - marketing communication in the area of infant formula examines the issue of advertising infant formula, with special focus on the communication of the brand Sunar. A brief outline of the history of breastfeeding and development of artificial infant formula, offering a comprehensive insight into the subject matter, is followed by a case study of the Nestlé company. This case brought on significant changes in the perception of the issue of infant feeding marketing as well as in the regulations limiting greatly the options of marketing communication in this segment. Important legislation is briefly introduced. The work then presents a concise history of the Hero company and its brand Sunar and in detail analyzes and describes individual elements used in selected samples of advertising; these are placed in a larger social and historical context and confronted on the basis of common marketing communication theories. The work also mentions the most significant non-governmental breastfeeding organizations and their activities. The aim of this work is to explore the communication of the brand Sunar resulting from the consumer perception of the brand and to sum up the facts from the area of communication strategies of infant and child nutrition companies.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectKojenícs_CZ
dc.subjectmateřské mlékocs_CZ
dc.subjectnáhražky mateřského mlékacs_CZ
dc.subjectumělá kojenecká výživacs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectmarketingová strategiecs_CZ
dc.subjectBreast feedingen_US
dc.subjectbreast milken_US
dc.subjectbreastmilk substitutesen_US
dc.subjectartificial infant feedingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.titleVyrostli jsme na Sunaru-marketingová komunikace v oblasti kojenecké výživy.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101138
dc.title.translatedWe grew up on Sunar-mark. communication in the area of infant formulaen_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph001368862
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Vyrostli jsme na Sunaru - marketingová komunikace v oblasti kojenecké výživy pojednává o problematice propagace kojenecké výživy se zaměřením na komunikaci značky Sunar. K lepšímu pochopení souvislostí slouží úvod do historie kojení a vývoje umělé kojenecké výživy. Následuje případová studie kauzy společnosti Nestlé, jež znamenala významné změny ve vnímání problematiky marketingu kojenecké výživy a v právních úpravách omezujících výrazně možnosti marketingové komunikace v tomto segmentu. Stručně je uvedena i legislativa týkající se této problematiky. Po stručném představení společnosti Hero a značky Sunar pak následuje samotná analýza a popis jednotlivých prvků užitých ve vybraných vzorcích reklamního materiálu, které jsou zasazeny do širšího společenského a historického kontextu a konfrontovány na základě obecných teorií marketingové komunikace. Práce též zmiňuje nejdůležitější nevládní organizace podporující kojení a jejich aktivity. Celá práce má za cíl přiblížit způsob komunikace značky Sunar vycházející z vnímání značky spotřebiteli a shrnout poznatky z oblasti komunikačních strategií firem vyrábějících produkty kojenecké a dětské výživy.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis We grew up on Sunar - marketing communication in the area of infant formula examines the issue of advertising infant formula, with special focus on the communication of the brand Sunar. A brief outline of the history of breastfeeding and development of artificial infant formula, offering a comprehensive insight into the subject matter, is followed by a case study of the Nestlé company. This case brought on significant changes in the perception of the issue of infant feeding marketing as well as in the regulations limiting greatly the options of marketing communication in this segment. Important legislation is briefly introduced. The work then presents a concise history of the Hero company and its brand Sunar and in detail analyzes and describes individual elements used in selected samples of advertising; these are placed in a larger social and historical context and confronted on the basis of common marketing communication theories. The work also mentions the most significant non-governmental breastfeeding organizations and their activities. The aim of this work is to explore the communication of the brand Sunar resulting from the consumer perception of the brand and to sum up the facts from the area of communication strategies of infant and child nutrition companies.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV