dc.contributor.advisor | Hejlová, Helena | |
dc.creator | Čandová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T08:30:56Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T08:30:56Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3719 | |
dc.description.abstract | Dissertation considers communication competences of teacher when communicating with adults. Based on the selected communication situations in primary pedagogic practice there are explained and described appropriate communication skills needed for effective solving of defined situations. Practical outputs are global standards of communication with concrete requests for quality and effectiveness of performed activity. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá komunikační kompetencí učitele, se zaměřením na komunikaci s dospělými. Na základě vybraných komunikačních situací v praxi učitele prvního stupně jsou v práci vysvětleny a popsány příslušné komunikační dovednosti pro efektivní zvládnutí definovaných situací. Praktickým výstupem jsou rámcové standardy komunikace s konkrétními požadavky na kvalitu a efektivitu vykonávané činnosti. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Učitelské kompetence v komunikaci s dospělými. | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 21727 | |
dc.title.translated | A Teacher?s Competence when Communicating with Adults | en_US |
dc.contributor.referee | Linková, Marie | |
dc.identifier.aleph | 000452321 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá komunikační kompetencí učitele, se zaměřením na komunikaci s dospělými. Na základě vybraných komunikačních situací v praxi učitele prvního stupně jsou v práci vysvětleny a popsány příslušné komunikační dovednosti pro efektivní zvládnutí definovaných situací. Praktickým výstupem jsou rámcové standardy komunikace s konkrétními požadavky na kvalitu a efektivitu vykonávané činnosti. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Dissertation considers communication competences of teacher when communicating with adults. Based on the selected communication situations in primary pedagogic practice there are explained and described appropriate communication skills needed for effective solving of defined situations. Practical outputs are global standards of communication with concrete requests for quality and effectiveness of performed activity. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990004523210106986 | |