Show simple item record

Specifics of Marketing Communication in the West Bohemian Spa Triangle in 2010
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorKlímová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-27T15:22:56Z
dc.date.available2017-04-27T15:22:56Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36897
dc.description.abstractBakalářská práce "Specifika marketingové komunikace západočeského lázeňského trojúhelníku v roce 2010" si klade za cíl zmapovat komunikační aktivity jednotlivých měst západočeského lázeňského trojúhelníku (Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Františkovy Lázně) za účelem zjištění, nakolik by mohla či nemohla jednotlivá města pokračovat ve způsobu komunikace v případě, že by byla společně zapsána na seznam světového dědictví UNESCO. Tato práce je komparační studií, která je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretický úvod práce se zabývá lázeňstvím, specifickými vlastnostmi daných tří měst a jejich deskripcí. Dále je v teoretické části zahrnuta i teorie marketingu a marketingové komunikace. V praktické části práce se porovnávájí komunikační aktivity jednotlivých měst západočeského lázeňského trojúhelníku za rok 2010 a také porovnává názory tři představitelů jednotlivých měst, kteří odpovídali na otázky v rámci kvalitativního dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je porovnat a zhodnotit stávající způsoby marketingové komunikace jednotlivých měst a spolu s výsledky kvalitativního dotazníkového šetření vytvořit vizi komunikace Západočeského lázeňského trojúhelníku v případě, že se stane oficiální turistickou destinací.cs_CZ
dc.description.abstractBachelors thesis "Specifics of marketing communication of the West Bohemian Spa Triangle in 2010" deals with mapping communication activities of each town which is part of the West Bohemian Spa Triangle (Carlsbad, Marienbad, Franzenbad) to determine if in case of listing these three towns together on the list of the UNESCO World Heritage their communication could stay the same or not. This thesis is a comparative study which is divided into a theoretical part and practical part. Theoretical introduction deals with spa, specific features and descriptions of the given three spa towns. The theoretical part also contains theory of marketing and marketing communication. The practical part compares and describes communication activities of each town in 2010 and also compares opinions of three representatives of the towns who took part in a qualitative survey for purposes of this thesis. This works objective is to compare and assess existing communication of the towns and together with the results of the survey to create a vision of communication of the West Bohemian Spa Triangle as if it becomes an official tourist destination.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectlázeňstvícs_CZ
dc.subjectcestovní ruchcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectzápadočeský lázeňský trojúhelníkcs_CZ
dc.subjectKarlovy Varycs_CZ
dc.subjectMariánské Lázněcs_CZ
dc.subjectFrantiškovy Lázněcs_CZ
dc.subjectMarketing communicationen_US
dc.subjectspaen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectWest Bohemian Spa Triangleen_US
dc.subjectKarlovy Vary (Carlsbad)en_US
dc.subjectMariánské Lázně (Marienbad)en_US
dc.subjectFrantiškovy Lázně (Franzenbad)en_US
dc.titleSpecifika marketingové komunikace Západočeského lázeňského trojúhelníku v roce 2010cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101128
dc.title.translatedSpecifics of Marketing Communication in the West Bohemian Spa Triangle in 2010en_US
dc.contributor.refereeKopecký, Ladislav
dc.identifier.aleph001368826
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Specifika marketingové komunikace západočeského lázeňského trojúhelníku v roce 2010" si klade za cíl zmapovat komunikační aktivity jednotlivých měst západočeského lázeňského trojúhelníku (Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Františkovy Lázně) za účelem zjištění, nakolik by mohla či nemohla jednotlivá města pokračovat ve způsobu komunikace v případě, že by byla společně zapsána na seznam světového dědictví UNESCO. Tato práce je komparační studií, která je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretický úvod práce se zabývá lázeňstvím, specifickými vlastnostmi daných tří měst a jejich deskripcí. Dále je v teoretické části zahrnuta i teorie marketingu a marketingové komunikace. V praktické části práce se porovnávájí komunikační aktivity jednotlivých měst západočeského lázeňského trojúhelníku za rok 2010 a také porovnává názory tři představitelů jednotlivých měst, kteří odpovídali na otázky v rámci kvalitativního dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je porovnat a zhodnotit stávající způsoby marketingové komunikace jednotlivých měst a spolu s výsledky kvalitativního dotazníkového šetření vytvořit vizi komunikace Západočeského lázeňského trojúhelníku v případě, že se stane oficiální turistickou destinací.cs_CZ
uk.abstract.enBachelors thesis "Specifics of marketing communication of the West Bohemian Spa Triangle in 2010" deals with mapping communication activities of each town which is part of the West Bohemian Spa Triangle (Carlsbad, Marienbad, Franzenbad) to determine if in case of listing these three towns together on the list of the UNESCO World Heritage their communication could stay the same or not. This thesis is a comparative study which is divided into a theoretical part and practical part. Theoretical introduction deals with spa, specific features and descriptions of the given three spa towns. The theoretical part also contains theory of marketing and marketing communication. The practical part compares and describes communication activities of each town in 2010 and also compares opinions of three representatives of the towns who took part in a qualitative survey for purposes of this thesis. This works objective is to compare and assess existing communication of the towns and together with the results of the survey to create a vision of communication of the West Bohemian Spa Triangle as if it becomes an official tourist destination.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013688260106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV