Show simple item record

Use of mask in the Jacques Lecoq method
dc.contributor.advisorPšenička, Martin
dc.creatorSmolová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-27T13:11:52Z
dc.date.available2017-04-27T13:11:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36389
dc.description.abstractPráce se zabývá otázkou využití masky v metodě Jacquesa Lecoqa. Ve své první části seznamuje s obecnými principy Lecoqovy metody, s její strukturou a náplní. V druhé části zasazuje metodu do kontextu francouzského divadla dvacátého století a na pozadí Lecoqova životopisu poukazuje na klíčové spojitosti. Třetí, hlavní část je věnovaná podrobné studii konkrétních druhů masek, které jsou v metodě používány. Je zde popsán způsob práce s těmito maskami i jejich význam v rámci hereckého tréninku.cs_CZ
dc.description.abstractThe theme of my thesis is the use of mask in the Jacques Lecoq method. The first part focuses on general principles of Lecoq's method, it's structure and content. The second part deals with the method in the context of 20th century French theatre. This part also concerns with some important connections regarding J. Lecoq's proffesional expierences with French theatre and his own work. In the last part, the attention is paid to a detailed study of particular types of masks which are used in the method. Finally, as a description of the way of work with these masks follows with a special focus on their meaning in actors' training.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectherectvícs_CZ
dc.subjectmaskacs_CZ
dc.subjectmetoda Jacquese Lecoqacs_CZ
dc.subjectherecká pedagogikacs_CZ
dc.subjectactingen_US
dc.subjectmasken_US
dc.subjectmethod of Jacques Lecoqen_US
dc.subjectpedagogy of actingen_US
dc.titleVyužití masky v metodě Jacquese Lecoqacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-13
dc.description.departmentDepartement of Theatre Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra divadelní vědycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId89529
dc.title.translatedUse of mask in the Jacques Lecoq methoden_US
dc.contributor.refereeJiřík, Jan
dc.identifier.aleph001557367
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTheatre Studiesen_US
thesis.degree.disciplineDivadelní vědacs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra divadelní vědycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Departement of Theatre Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDivadelní vědacs_CZ
uk.degree-discipline.enTheatre Studiesen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá otázkou využití masky v metodě Jacquesa Lecoqa. Ve své první části seznamuje s obecnými principy Lecoqovy metody, s její strukturou a náplní. V druhé části zasazuje metodu do kontextu francouzského divadla dvacátého století a na pozadí Lecoqova životopisu poukazuje na klíčové spojitosti. Třetí, hlavní část je věnovaná podrobné studii konkrétních druhů masek, které jsou v metodě používány. Je zde popsán způsob práce s těmito maskami i jejich význam v rámci hereckého tréninku.cs_CZ
uk.abstract.enThe theme of my thesis is the use of mask in the Jacques Lecoq method. The first part focuses on general principles of Lecoq's method, it's structure and content. The second part deals with the method in the context of 20th century French theatre. This part also concerns with some important connections regarding J. Lecoq's proffesional expierences with French theatre and his own work. In the last part, the attention is paid to a detailed study of particular types of masks which are used in the method. Finally, as a description of the way of work with these masks follows with a special focus on their meaning in actors' training.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědycs_CZ
dc.identifier.lisID990015573670106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV