Zobrazit minimální záznam

Ghostly Prague: The Projects in The After-school Club
dc.contributor.advisorHník, Ondřej
dc.creatorVyhnálková, Anna
dc.date.accessioned2017-04-27T12:52:07Z
dc.date.available2017-04-27T12:52:07Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36313
dc.description.abstractVe své bakalářské práci "Strašidelná Praha: projekty ve školní družině" jsem se zaměřila na projekty ve školní družině. Všechny projekty souvisejí nějakým způsobem se strašidlem, které se nachází v Praze. V empirické části své práce jsem se zabývala čtyřmi projekty, které jsem zrealizovala během školního roku 2009/2010 se žáky druhého ročníku v rámci školní družiny. Cílem bylo vymyslet a zrealizovat projekty související s místy, které máme v okolí školy a které tedy můžeme navštívit. Klíčová slova: projekt, pověst, školní družina Annotation I'm focused on projects in the after-school club. In my baccalaureate work "The ghostly Prague: the projects in the after-school club". The empirical part in focused on four projects, which I made in 2009/2010 school year with the pupils of second class of primary school in the after-school club. My aim was make projects with are connected with places around our school. Key words: project, legend, after-school clubcs_CZ
dc.description.abstractI'm focused on projects in the after-school club. In my baccalaureate work "The ghostly Prague: the projects in the after-school club". The empirical part in focused on four projects, which I made in 2009/2010 school year with the pupils of second class of primary school in the after-school club. My aim was make projects with are connected with places around our school. Key words: project, legend, after-school cluben_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleStrašidelná Praha: projekty ve školní družiněcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-07
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId83966
dc.title.translatedGhostly Prague: The Projects in The After-school Cluben_US
dc.contributor.refereeHausenblas, Ondřej
dc.identifier.aleph001290281
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své bakalářské práci "Strašidelná Praha: projekty ve školní družině" jsem se zaměřila na projekty ve školní družině. Všechny projekty souvisejí nějakým způsobem se strašidlem, které se nachází v Praze. V empirické části své práce jsem se zabývala čtyřmi projekty, které jsem zrealizovala během školního roku 2009/2010 se žáky druhého ročníku v rámci školní družiny. Cílem bylo vymyslet a zrealizovat projekty související s místy, které máme v okolí školy a které tedy můžeme navštívit. Klíčová slova: projekt, pověst, školní družina Annotation I'm focused on projects in the after-school club. In my baccalaureate work "The ghostly Prague: the projects in the after-school club". The empirical part in focused on four projects, which I made in 2009/2010 school year with the pupils of second class of primary school in the after-school club. My aim was make projects with are connected with places around our school. Key words: project, legend, after-school clubcs_CZ
uk.abstract.enI'm focused on projects in the after-school club. In my baccalaureate work "The ghostly Prague: the projects in the after-school club". The empirical part in focused on four projects, which I made in 2009/2010 school year with the pupils of second class of primary school in the after-school club. My aim was make projects with are connected with places around our school. Key words: project, legend, after-school cluben_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012902810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV