Show simple item record

Assisting Charles University Students with Special needs
dc.contributor.advisorStrnadová, Iva
dc.creatorMarková, Aneta
dc.date.accessioned2017-04-27T11:28:12Z
dc.date.available2017-04-27T11:28:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35970
dc.description.abstractUniverzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra Speciální pedagogiky Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením - Projekt Asistence při studiu na Univerzitě Karlově v Praze Bc. Aneta Marková Vedoucí práce: Doc. PhDr. Iva Strnadová, PhD. Anotace Tato práce si klade za cíl analyzovat službu Asistence při studiu ze všech pohledů účastníků, kteří se na službě podílejí. Pomocí rozhovorů s pracovníky Univerzity Karlovy, kteří zastupují tuto podporu v rámci Kanceláře pro studenty se speciálními potřebami, s uživateli služby, ale zejména se samotnými "vykonavateli" služby neboli asistenty, zachycuje jednotlivé úspěchy a problematické body služby a přikládá návrhy na způsob řešení možných problémů. Práce vychází z poznatků dotazníkového šetření a z analýzy rozhovorů, kterých se účastnilo celkem 33 asistentů a 10 uživatelů služby. Klíčová slova: Asistent při studiu, vysokoškolský student s postižením, systém podpory na Univerzitě Karlově, Projektová kancelář, Vztah mezi asistentem a uživatelem služby, Školení, Motivace Shrnutí Předkládaná diplomová práce prezentuje výsledky výzkumného šetření služby Asistence při studiu z pohledu všech jejích účastníků. Za pomoci dotazníkového šetření a analýzy rozhovorů s asistenty a uživateli služby metodou Zakotvené teorie vytváří obraz fungování...cs_CZ
dc.description.abstractCharles University in Prague Faculty of Education Department of Special Pedagogy ASSISTING CHARLES UNIVERSITY STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS Aneta Marková Supervisor: Doc. PhDr. Iva Strnadová, PhD. Annotation The thesis aims at analyzing the service of Assisting Charles University Students with Special Needs from the point of view of all the parties concerned. It exploers both weaknesses and strenghts of the service by means of analyzing interviews with Charles University members of staff, who represent the service in the Office for Students with Special Needs, with users of the service, and particularly with its "providers" or assistants themselves. Proposals to solve possible problems are included. The thesis is based on the results of a questionaire and an analysis of interviews with 33 assistants and 10 users of the service. Key words: Student assistance, students with special needs, Charles University program Resume The thesis presents the results of a research into the service of Assisting Charles University Students with Special Needs from the point of view of all the parties concerned. It reconstructs an image of the functioning of the service as it is conceived by individuals by means of a questionare and an analysis of interviews with assistants as well as users of the service. The service is based...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAsistent při studiucs_CZ
dc.subjectvysokoškolský student s postiženímcs_CZ
dc.subjectsystém podpory na Univerzitě Karlověcs_CZ
dc.subjectProjektová kancelářcs_CZ
dc.subjectVztah mezi asistentem a uživatelem službycs_CZ
dc.subjectŠkolenícs_CZ
dc.subjectMotivacecs_CZ
dc.subjectStudent assistanceen_US
dc.subjectstudents with special needsen_US
dc.subjectCharles University programen_US
dc.titleAsistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postiženímcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-09
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId107669
dc.title.translatedAssisting Charles University Students with Special needsen_US
dc.contributor.refereeHájková, Vanda
dc.identifier.aleph001367494
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUniverzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra Speciální pedagogiky Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením - Projekt Asistence při studiu na Univerzitě Karlově v Praze Bc. Aneta Marková Vedoucí práce: Doc. PhDr. Iva Strnadová, PhD. Anotace Tato práce si klade za cíl analyzovat službu Asistence při studiu ze všech pohledů účastníků, kteří se na službě podílejí. Pomocí rozhovorů s pracovníky Univerzity Karlovy, kteří zastupují tuto podporu v rámci Kanceláře pro studenty se speciálními potřebami, s uživateli služby, ale zejména se samotnými "vykonavateli" služby neboli asistenty, zachycuje jednotlivé úspěchy a problematické body služby a přikládá návrhy na způsob řešení možných problémů. Práce vychází z poznatků dotazníkového šetření a z analýzy rozhovorů, kterých se účastnilo celkem 33 asistentů a 10 uživatelů služby. Klíčová slova: Asistent při studiu, vysokoškolský student s postižením, systém podpory na Univerzitě Karlově, Projektová kancelář, Vztah mezi asistentem a uživatelem služby, Školení, Motivace Shrnutí Předkládaná diplomová práce prezentuje výsledky výzkumného šetření služby Asistence při studiu z pohledu všech jejích účastníků. Za pomoci dotazníkového šetření a analýzy rozhovorů s asistenty a uživateli služby metodou Zakotvené teorie vytváří obraz fungování...cs_CZ
uk.abstract.enCharles University in Prague Faculty of Education Department of Special Pedagogy ASSISTING CHARLES UNIVERSITY STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS Aneta Marková Supervisor: Doc. PhDr. Iva Strnadová, PhD. Annotation The thesis aims at analyzing the service of Assisting Charles University Students with Special Needs from the point of view of all the parties concerned. It exploers both weaknesses and strenghts of the service by means of analyzing interviews with Charles University members of staff, who represent the service in the Office for Students with Special Needs, with users of the service, and particularly with its "providers" or assistants themselves. Proposals to solve possible problems are included. The thesis is based on the results of a questionaire and an analysis of interviews with 33 assistants and 10 users of the service. Key words: Student assistance, students with special needs, Charles University program Resume The thesis presents the results of a research into the service of Assisting Charles University Students with Special Needs from the point of view of all the parties concerned. It reconstructs an image of the functioning of the service as it is conceived by individuals by means of a questionare and an analysis of interviews with assistants as well as users of the service. The service is based...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV