Kniha a ostatní média v mateřské škole
Books and other media in Pre-schools
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35859Identifikátory
SIS: 100224
Kolekce
- Kvalifikační práce [19273]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hník, Ondřej
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra české literatury
Datum obhajoby
26. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
kniha, média, dítě předškolního věku, medializované dětství, dítě a počítač, mateřská školaKlíčová slova (anglicky)
the book, the media, the pre-school age, the childhood influenced by the media, the child and computer, the nursery schoolTato diplomová práce pojednává o knize jako médiu a jejím srovnání s ostatními dostupnými médii v mateřských školách v České republice. V první části práce jsou definována média a kniha ve vztahu k dítěti předškolního věku. Následně na tuto teoretickou část navazují výzkumná šetření prováděná v mateřských školách, která jsou zaměřena na názory učitelek mateřských škol, rodičů a dětí. V závěrečné části je popsán projekt, jak se dá kniha využít při práci v mateřské škole.
This thesis deals with the book as a medium and its comparison with other media available in the nursery schools in the Czech Republic. There is a definition of the media and the book in relation to a child of the pre-school age in the first part. This theoretical part is followed by an investigative survey carried out in nursery schools, which is focused on the views of teachers in nursery schools, parents and children as well. The final section depicts the project how the book can be used during the educational process in a nursery school.