Zobrazit minimální záznam

Problems of authority in the Ethics of Education
dc.contributor.advisorJirásková, Věra
dc.creatorŠenekelová, Petra
dc.date.accessioned2021-03-24T00:02:35Z
dc.date.available2021-03-24T00:02:35Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35661
dc.description.abstractPráce je členěna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem provedla reflexi pojmu autorita, především s ohledem na současný kontext (postmoderní situace) výchovy a vzdělávání. V praktické části byly dotazníkovou formou zjištěny názory učitelů na aktuální problémy s jejich autoritou a způsoby řešení.cs_CZ
dc.description.abstractThe work is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, I reflected on the concept of authority, particularly with regard to the current context (postmodern situation) of ubringing and education. In the practical part, teachers' views of current problems with their authority and possible solutions were identified through questionnaires.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAutoritacs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectAuthorityen_US
dc.subjectTeacheren_US
dc.subjectComunicationen_US
dc.titleProblém autority z hlediska profesní etiky učitelskécs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-05-23
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId107038
dc.title.translatedProblems of authority in the Ethics of Educationen_US
dc.contributor.refereeSemrádová, Ilona
dc.identifier.aleph001367785
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducation for Humanities, Philosophy and Ethics for High Schools and Collegesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství společenských věd, filozofie a etiky pro střední školy a vyšší odborné školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství společenských věd, filozofie a etiky pro střední školy a vyšší odborné školycs_CZ
uk.degree-discipline.enEducation for Humanities, Philosophy and Ethics for High Schools and Collegesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce je členěna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem provedla reflexi pojmu autorita, především s ohledem na současný kontext (postmoderní situace) výchovy a vzdělávání. V praktické části byly dotazníkovou formou zjištěny názory učitelů na aktuální problémy s jejich autoritou a způsoby řešení.cs_CZ
uk.abstract.enThe work is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, I reflected on the concept of authority, particularly with regard to the current context (postmodern situation) of ubringing and education. In the practical part, teachers' views of current problems with their authority and possible solutions were identified through questionnaires.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
thesis.grade.code3
dc.contributor.consultantJirásková, Věra
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990013677850106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV