Show simple item record

Total Physical Response v různých věkových skupinách
dc.contributor.advisorDvořák, Bohuslav
dc.creatorPinkasová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-27T10:05:13Z
dc.date.available2017-04-27T10:05:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35646
dc.description.abstractDiplomová práce ve své teoretické části popisuje metodu výuky cizích jazyků zvanou "Total Physical Response". Její původce ji považuje za metodu vhodnou pro jakýkoliv věk; přesto se její užití v různých věkových skupinách liší, a to odlišnou vývojovou fází žáků a jejich úrovni anglického jazyka. Praktická část ukazuje názory současných učitelů v Poděbradech a okolí na zařazování této metody do hodin angličtiny.cs_CZ
dc.description.abstractA foreign language teaching method called Total Physical Response is described in the theoretical part. The originator proposes the method for any age group; despite the fact, the use of the method changes in different age groups, due to cognitive development of students and their level of English. The practical part shows opinions of present English teachers in Poděbrady and its neighborhood about usage of the method in their lessons.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectdidaktikacs_CZ
dc.subjectmetodacs_CZ
dc.subjectprvní stupeň ZŠcs_CZ
dc.subjectdruhý stupeň ZŠcs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.subjectvyučování dospělýchcs_CZ
dc.subjectmethodologyen_US
dc.subjectmethoden_US
dc.subjectyoung learnersen_US
dc.subjectlower secondaryen_US
dc.subjecthigh schoolen_US
dc.subjectteaching adultsen_US
dc.titleTotal Physical Response in Different Age Groupsen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-02
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId93457
dc.title.translatedTotal Physical Response v různých věkových skupináchcs_CZ
dc.contributor.refereeHofmannová, Marie
dc.identifier.aleph001365912
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce ve své teoretické části popisuje metodu výuky cizích jazyků zvanou "Total Physical Response". Její původce ji považuje za metodu vhodnou pro jakýkoliv věk; přesto se její užití v různých věkových skupinách liší, a to odlišnou vývojovou fází žáků a jejich úrovni anglického jazyka. Praktická část ukazuje názory současných učitelů v Poděbradech a okolí na zařazování této metody do hodin angličtiny.cs_CZ
uk.abstract.enA foreign language teaching method called Total Physical Response is described in the theoretical part. The originator proposes the method for any age group; despite the fact, the use of the method changes in different age groups, due to cognitive development of students and their level of English. The practical part shows opinions of present English teachers in Poděbrady and its neighborhood about usage of the method in their lessons.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990013659120106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV