Total Physical Response in Different Age Groups
Total Physical Response v různých věkových skupinách
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35646Identifikátory
SIS: 93457
Kolekce
- Kvalifikační práce [16259]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hofmannová, Marie
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazyk
Katedra / ústav / klinika
Katedra anglického jazyka a literatury
Datum obhajoby
2. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
didaktika, metoda, první stupeň ZŠ, druhý stupeň ZŠ, střední škola, vyučování dospělýchKlíčová slova (anglicky)
methodology, method, young learners, lower secondary, high school, teaching adultsDiplomová práce ve své teoretické části popisuje metodu výuky cizích jazyků zvanou "Total Physical Response". Její původce ji považuje za metodu vhodnou pro jakýkoliv věk; přesto se její užití v různých věkových skupinách liší, a to odlišnou vývojovou fází žáků a jejich úrovni anglického jazyka. Praktická část ukazuje názory současných učitelů v Poděbradech a okolí na zařazování této metody do hodin angličtiny.
A foreign language teaching method called Total Physical Response is described in the theoretical part. The originator proposes the method for any age group; despite the fact, the use of the method changes in different age groups, due to cognitive development of students and their level of English. The practical part shows opinions of present English teachers in Poděbrady and its neighborhood about usage of the method in their lessons.