Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKittnarová, Olga
dc.creatorLoizou, Valentine
dc.date.accessioned2017-04-27T09:52:49Z
dc.date.available2017-04-27T09:52:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35600
dc.description.abstractRésumé Tato diplomová práce je zaměřena na Fredericka Chopina jako pianistu a pedagoga. Jeho přístup ke klavírní pedagogice byl předvídavý co se týče fyziologie ruky a koordinace těla a nástroje. Jako hudebník a klavírista byl hluboce obdivován současníky. Osobním stylem hry uchvacoval své posluchače Seznámení s ním zásadně pomůže hráčům k porozumění a interpretaci Chopinových děl. Prvá kapitola je chronologicky zaměřena na Chopinův životopis a tvorbu. Druhá kapitola nazírá Chopina jako skladatele, jeho výběr žánrů, jeho inspirace a rané vlivy stejně tak jako vše, co výrazně charakterizuje jeho dílo. Třetí kapitola se týká Chopinova stylu hry (3.1), jeho názoru na ostatní hudebníky (3.2), a jeho vztahu k ostatním klavíristům (3.3). Kapitola 3.4 pojednává o hlavním problému Chopinova života, kterým byla nechuť hrát před publikem. Kapitola 3.5. uvádí podrobně Chopinovy koncerty a repertoár a následující kapitola 3.6. se zaměřuje na Chopinovy dovednosti improvizátora. Čtvrtá kapitola zkoumá Chopina jako učitele a zabývá se tím, jak významná byla role učitele v jeho životě. Dvě samostatné kapitoly se zaměřují na Chopinovy studenty (4.2) a repertoár (4.3), který studovali se svým učitelem Svědectví Chopinových studentů nám dává obraz toho, jaký byl Chopin učitel a jaké byly jeho rady, týkající se techniky a...cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma dissertation is concentrated on Frederick Chopin as a piano player and pedagogue. His approach to piano pedagogy was visionary as concerns the physiology of the hand and the body's coordination with the instrument. As a musician and pianist he was deeply admired by his contemporaries. His individual style of playing captivated his listeners. This knowledge will ultimately help performers to understand and interpret Chopin's works. The first chapters are focused on Chopin's biography and compositions in chronology. In chapter two we see Chopin as a composer, his choice of genres, his inspirations and early influences as well as what characterizes his works. Chapter three is concerned with Chopin's style of playing (3.1), his opinion about other musicians (3.2) and his relationship with other pianists (3.3). Chapter 3.4 deals with the major issue in Chopin's life which was his reluctance to perform in public. Chapter 3.5 presents in detail Chopin's concerts and repertoire and the following Chapter 3.6 focuses on Chopin's skills as improviser. Chapter four examines Chopin as a teacher and the important role teaching played in his life. Two separate chapters concentrate on Chopin's students (4.2) and the repertoire studied with their teacher (4.3). The testimonies of Chopin's students...en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleFrédéric Chopin as Pianist and Teacheren_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-05-31
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId106833
dc.contributor.refereePalkovská, Jana
dc.identifier.aleph001364648
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Musical Instrumenten_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - hra na nástrojcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - hra na nástrojcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Musical Instrumenten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csRésumé Tato diplomová práce je zaměřena na Fredericka Chopina jako pianistu a pedagoga. Jeho přístup ke klavírní pedagogice byl předvídavý co se týče fyziologie ruky a koordinace těla a nástroje. Jako hudebník a klavírista byl hluboce obdivován současníky. Osobním stylem hry uchvacoval své posluchače Seznámení s ním zásadně pomůže hráčům k porozumění a interpretaci Chopinových děl. Prvá kapitola je chronologicky zaměřena na Chopinův životopis a tvorbu. Druhá kapitola nazírá Chopina jako skladatele, jeho výběr žánrů, jeho inspirace a rané vlivy stejně tak jako vše, co výrazně charakterizuje jeho dílo. Třetí kapitola se týká Chopinova stylu hry (3.1), jeho názoru na ostatní hudebníky (3.2), a jeho vztahu k ostatním klavíristům (3.3). Kapitola 3.4 pojednává o hlavním problému Chopinova života, kterým byla nechuť hrát před publikem. Kapitola 3.5. uvádí podrobně Chopinovy koncerty a repertoár a následující kapitola 3.6. se zaměřuje na Chopinovy dovednosti improvizátora. Čtvrtá kapitola zkoumá Chopina jako učitele a zabývá se tím, jak významná byla role učitele v jeho životě. Dvě samostatné kapitoly se zaměřují na Chopinovy studenty (4.2) a repertoár (4.3), který studovali se svým učitelem Svědectví Chopinových studentů nám dává obraz toho, jaký byl Chopin učitel a jaké byly jeho rady, týkající se techniky a...cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma dissertation is concentrated on Frederick Chopin as a piano player and pedagogue. His approach to piano pedagogy was visionary as concerns the physiology of the hand and the body's coordination with the instrument. As a musician and pianist he was deeply admired by his contemporaries. His individual style of playing captivated his listeners. This knowledge will ultimately help performers to understand and interpret Chopin's works. The first chapters are focused on Chopin's biography and compositions in chronology. In chapter two we see Chopin as a composer, his choice of genres, his inspirations and early influences as well as what characterizes his works. Chapter three is concerned with Chopin's style of playing (3.1), his opinion about other musicians (3.2) and his relationship with other pianists (3.3). Chapter 3.4 deals with the major issue in Chopin's life which was his reluctance to perform in public. Chapter 3.5 presents in detail Chopin's concerts and repertoire and the following Chapter 3.6 focuses on Chopin's skills as improviser. Chapter four examines Chopin as a teacher and the important role teaching played in his life. Two separate chapters concentrate on Chopin's students (4.2) and the repertoire studied with their teacher (4.3). The testimonies of Chopin's students...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990013646480106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV